‘כולם מוזמנים’: סער יגיע להדלקת נר שמיני של חנוכה עם נתניהו?

מפלגת הליכוד תקיים מחר בדן פנורמה תל אביב הדלת נר שמיני של חנוכה • הכתב הפוליטי של 'ישראל היום': "מבחן 'היום שאחרי' של גדעון סער. כולם הוזמנו. אם לא מגיע - אמירה. אם יגיע, איך יתקבל?"
אריה ריבקינד
ל' כסלו התש"פ / 28.12.2019 20:53

אחרי הפריימריז, מתפנים להדליק: מחר (ראשון) –  נר שמיני של חנוכה – תתקיים הדלקת נרות במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה, שרים וחברי כנסת.

ההדלקה תתקיים בשעה 18:30 בדן פנורמה תל אביב.  תהיה זו ההתכנסות הראשונה של ח”כי הליכוד, לאחר הניצחון המוחץ של נתניהו בפריימריז לתפקיד יו”ר הליכוד.

יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של ‘ישראל היום’ צייץ: “מבחן ‘היום שאחרי’ של גדעון סער כבר מחר – הדלקת נרות של הליכוד בתל אביב. כולם הוזמנו. אם לא מגיע – אמירה. אם יגיע, איך יתקבל?”

מאוחר הוא הוסיף בציוץ: “אאוץ’, בינתיים גדעון סער לא הוזמן (אחרים בליכוד קיבלו הזמנה וטלפון מלשכת רוה”מ). פניתי גם לקיש, השכל ומיכל שיר. (בינתיים אין מענה)”.

אלא שמהליכוד נמסר בתגובה: “כל חברי הכנסת של הליכוד מוזמנים להדלקת נר חנוכה מחר, כרגיל. לא יצאו הזמנות אישיות ומכאן שהיו מי שטעו לחשוב שלא הוזמנו. חג שמח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גדעון חבר הכנסת ותו לא.
    29/12/2019 03:37
    נר שמיני.
  1. האם ישנה אפשרות שראש הממשלה יציע לו הנשיאות מאחר שגדעון באבירות (מנצחת ??) הציע זאת לראש הממשלה רק לפני מספר ימים.או שמא יתעקש גדעון ןיתחייב לפריימריז לנשיאות כפי שדרש רק בפריימריז לוי”ר התנועה ??