רון קובי חגג אחרי הדיון: אריה דרעי קיבל היום שיעור מאלף בדמוקרטיה

רון קובי התקבל בצאתו מהדיון בבג"ץ בקולות צהלה ושירה של אוהדיו שהגיעו מהעיר הצפונית • הכריז: "אנחנו רואים את התמיכה, את העם שרוצה לחיות ללא כפייה דתית"
אריה ריבקינד
כ"ו תמוז התשע"ט / 29.07.2019 15:50

רון קובי יצא בצהרים (שני) מהדיון בבג”ץ  – בו הוחלט כי יעמוד בראש ועדה שתמלא את תפקידי המועצה שפוזרה, עד לשימוע שיערך לו בתחילת אוקטובר, – והתקבל בקולות צהלה של אוהדיו שהגיעו מטבריה.

ראש עיריית טבריה אמר לאחר הדיון על המשך כהונתו בתפקיד: “היום אנחנו רואים בבירור שהמדינה הייתה צריכה להבין שהיא לא יכולה לעשות מה שהיא רוצה. בג”ץ קבע היום בבירור ששר הפנים יצר ניגוד עניינים ברור איתי. ניגוד עניינים מפלגתי, פוליטי ואישי. דרעי קיבל היום בבית המשפט שיעור מאלף בדמוקרטיה.

“הגיע הזמן שהציבור הישראלי יבין שאנחנו עם הפנים קדימה והמטרה להדיח את השר דרעי ממשרד הפנים. הגיע הזמן ששר מושחת כזה לא יכהן בממשלת ישראל. ואני מתכוון לרוץ לבחירות ולשאוף לקבל את תיק הפנים. אנחנו רואים את התמיכה, את העם שרוצה לחיות ללא כפייה דתית”.

לפני הדיון בבג”ץ על המשך כהונתו אמר קובי: “מצפה שיהיה צדק. רואים שכוחות האופל מנסים להתערב בדמוקרטיה, אני מקווה שבית המשפט יבין שצריך להגן עליה”.

צפו בחגיגה של אהודי קובי:

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עכשיו אני מבינה מה שהאוטיסטים ''ניבאו'' לפני כמה שנים
    29/07/2019 17:15
    רינה
  1. זה פשוט: ש…. הם שלוחי של הסט”א. ועליהם נאמר; וצריה היו לראש.. כולם רואים ש*”הלך הזרזיר אצל העורב”….
    ומצא מין את מינו – טמא שהלך לטמאים.
    והשופטים – שופטים כמו בסדום ממש.

    **”לפני שבר גאון” השי”ת מרים אותו למעלה למעלה ובבת אחת ישפילו אותו כלב עד העפר אמן ואמן !

    ***ועכשיו אני מבינה מה שהאוטיסטים ”ניבאו” לפני כמה שנים, ש”כדאי לצאת אז לרחובות ולבכות עם שק ואפר, לבקש מהקב”ה לגאולה השלמה, והם אמרו שאם לא נעשה זה אז… זה ממילא ייעשה אחר כך” אבל אז [כהיום] זה יהיה לנו הרבה יותר קשה .

    • משה   29/07/2019 18:50

      אני מבין שבחרת ב”דת האוטיסטית” במקום בשו’ע–אז מה את מחפשת כאן? יכול להיות שדוקא הצבועים המתכסים בכתרה של טיירע הם הם הסיטראאחרא?