גבאי: “שלי התנגדה? הפוליגרפים צפצפו”‎ • שלי יחימוביץ’: “אבי, די”

יו"ר העבודה טוען כי יחימוביץ' שיקרה בהתנגדותה למו"מ עם ביבי: "אף אחד מחברי המפלגה שאיתם שוחחתי לא אמר מיד שכניסה לממשלה לא תקום ולא תהיה" • יחימוביץ': 'מפצירה בך לשמור על כבוד המפלגה המרוסקת, ולהפסיק לגדף ולהכתים, כדי לחלוק באשמת אקורד הסיום האסוני'
חרדים 10
כ"ח אייר התשע"ט / 02.06.2019 11:50

העימות בין יחימוביץ’ וגבאי מחריף: יו”ר העבודה תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את חבריו למפלגה ואמר כי ח”כ שלי יחימוביץ’ שיקרה כשהצהירה שהתנגדה מיד להצטרפות לממשלה, וכך גם יתר חברי המפלגה.

בריאיון לרזי ברקאי בתוכנית ‘מה בוער’ בגלי צה”ל אמר אבי גבאי: “אף אחד מחברי המפלגה שאיתם שוחחתי לא אמר מיד שכניסה לממשלה לא תקום ולא תהיה”.

הוא התייחס לציוץ של ח”כ יחימוביץ’ נגד הצטרפות לממשלה: “כשהציוץ הזה נכתב כל הפוליגרפים בישראל צפצפו, אפילו אלה שלא מחוברים לחשמל”.

יחימוביץ’ הגיבה למתקפה וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: “אבי די. מפצירה בך לשמור על כבודך ועל כבוד המפלגה המרוסקת, ולהפסיק, כאקורד סיום, לגדף ולנסות להכתים את שמנו כדי לחלוק באשמת אקורד הסיום האסוני. קבלת ממני ומרוב חברי תמיכה וגיבוי מתמשכים וחסרי תקדים גם בעת שגיאות נוראות. נהג בנו, במפלגה, ולמען השם בעצמך – כבוד ואיפוק דומים”.

מוקדם יותר הבוקר,  עוד לפני המתקפה של גבאי, אמרה יחימוביץ’ בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב,כי אבי גבאי, ניהל את המשא ומתן מאחורי גבם של חברי העבודה.

יחימוביץ’ אמרה כי מבחינתה הענות להצעה להיכנס לממשלה ברשות בנימין נתניהו היא בגדר בגידה ומעשה נוראי שלא יעלה על הדעת.

“היה מו”מ מאוד אינטנסיבי שהדבר היחידי שיש פה זה תיק שר אוצר לאבי גבאי. אמרתי לו – ‘אני מצטערת אבל אין לך סמכות מוסרית לנהל משא ומתן'”.

לדבריה, “מטריד אותי מצבה המזעזע של המפלגה שלי. המסמר האחרון היה אותו משא ומתן עלוב ובזוי שנוהל מאחורי גבם של חברי הסיעה”.

עם זאת, יחימוביץ’ הודתה: “אם הייתי יודעת שלא תהיה פגיעה בשלטון החוק ונתניהו ייתן את הדין – הייתי חושבת על כניסה לממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תתפטרי!
    03/06/2019 09:29
    טובה
  1. את לדא אמרת במפורש שדחית מיד את ההצעה. באי הוא כשלון וצריך ללכת,אבל גם את נכשלת יותר מדי פעמים בבחירות שלך והגיע הזמן להתפטר. אם המפלגה הרוסה,גם את אשמה בכך. את חברת הכנסת שהכי מזוהה בשנים האחרונות,הקשות,של המפלגה ואת כל הזמן עוסקת בבקורת לאחר מעשה,בהכאה על חטא האחר,בלי לקחת אחריות. חבר כנסת אינו מקצוע,והגיע הזמן לעזוב אחרי סדרת הבחירות הכושלת שלך.