אלי ישי: ‘נשקול את צעדינו, נבדוק את כל האופציות שיש על השולחן’

אלי ישי, שבבחירות האחרונות תמך ביהדות התורה, בפסט בפייסבוק: "כוחה האלקטורלי הגדול של מפלגת ׳יחד׳ הביא להישג חסר תקדים למפלגות החרדיות. מפלגות שבחרו להתפצל ולהתפלג, נמחקו מן המפה הפוליטית"
אריה ריבקינד
כ"ה אייר התשע"ט / 30.05.2019 18:50

יו”ר יחד, אלי ישי, פרסם הערב (חמישי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו התייחס לפיזור הכנסת ויציאה למערכת בחירות חדשה.

“מדינת ישראל נגררה אמש בחוסר אחריות למערכת בחירות נוספת ומיותרת”, כתב ישי. “ההישגים שהשגנו בבחירות האחרונות היו אמורים לאפשר לנו לפעול רבות ונצורות לטובת הציבור שבחר בנו. אך לצערי, במהלך ציני ומופקר, בחר איווט ליברמן לגרור מדינה שלמה למערכת בחירות בזבזנית שתעלה לכולנו מיליארדי שקלים ותשתק את המשק הישראלי לחצי שנה נוספת, לפחות”.

ישי, שבבחירות לכנסת ה-21 תמך ביהדות התורה, הוסיף: “אנחנו בתנועת ׳חד׳ נשקול את צעדינו בכדי להיערך בצורה המיטבית לקראת הבחירות הקרובות”.

לדבריו, “בשבועות הקרובים נבדוק את כל האופציות הקיימות על השולחן. נכנס אל מרן ראש הישיבה הגר״מ מאזוז שליט״א, נציג בפניו את מכלול השיקולים ונבקש את הכרעתו.

“עלינו לזכור, המחויבות שלנו היא לציבור הבוחרים שנותן בנו את אמונו ודורש שנפעל לקידום הערכים החשובים לכולנו: תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל”.

ישי ציין כי “בשורה התחתונה, לקח גדול עלינו ללמוד ממערכת הבחירות האחרונה: רק יחד ננצח. הוכחנו באופן חד משמעי כי באמצעות האחדות ניתן להגדיל דרסטית את כוחו של הציבור החרדי. כוחה האלקטורלי הגדול של מפלגת ׳יחד׳ הביא להישג חסר תקדים למפלגות החרדיות. מפלגות שבחרו להתפצל ולהתפלג, נמחקו מן המפה הפוליטית, לעומת זאת, מפלגות שיצרו חיבורים ואיחודים, התעצמו והגדילו את כוחן”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אוי כמה שהוא טמבל
    31/05/2019 06:47
    יוני
  1. אלי תפסיק להפריע אתה קטן ומזיק
    31/05/2019 22:16
    נתי
  2. הוכחת שאתה כלום שב בשקט

  3. כוכב לכת
    01/06/2019 22:03
    חצקל
  4. …חחחחחח כמה ימים אני מתפוצץ מצחוק בלי הפסקה.מיום שראיתי את הציוץ.של הטיפש מטופש חצוף והזוי המקליט הלאומי.אלי ישי.שהוא שוקל את צעדיו וכו וכו..וכוחה האלקטוראלי של יחד.חחחחח בחיים שלי לא ראיתי טיפש כזה..כמובן הטא ..יתייעץ עם ה….שלו.ויראו.מי משלם וכו..ברוך משנה הבריות..טיפש נשאר טיפש..

  5. שקר ופינטוז
    03/06/2019 08:12
    יעקב
  6. אלי ישי הפך את השקר לאומנות, די רד לנו מהחיים לך עשה לביתך שם אולי תצליח

  7. ,מזפ
    03/06/2019 16:05
    יקי
  8. עניין