יוגב: לפטר את בנט ושקד, השאירו קופה ריקה • בן דהן: “בלי נקמות”

מחלוקת ראשונה בבית היהודי: מוטי יוגב ביקש לפטר את השרים בנט ושקד • אבל בן דהן התנגד • יוגב: "בנט ושקד עשו אקזיט גדול על הבית היהודי - לקחו 5.5 מיליון והשאירו את הקופה ריקה"
אריה ריבקינד
כ"ג טבת התשע"ט / 31.12.2018 13:17

ח”כ מוטי יוגב שהודיע על כוונתו להתמודד על ראשות מפלגת הבית היהודי סיפר הבוקר (שני), כי דרש מראש הממשלה לפטר את השרים נפתלי בנט ואיילת שקד שפרשו מהמפלגה, אך ממשיכים לכהן כשרים מטעמה.

יוגב האשים את השניים ברשת ב: “בנט ושקד עשו אקזיט גדול על הבית היהודי – לקחו 5.5 מיליון והשאירו את הקופה ריקה”.

מנג, סגן שר הביטחון ח”כ הרב אלי בן דהן, שמתכוון גם הוא להתמודד על הנהגת הבית היהודי, הסתייג מדרישת יוגב: “הדרישה הזו היא לא אחראית ולא מייצגת את עמדת המפלגה. איננו עוסקים בנקמות. יש לנו אחריות ממלכתית וחשוב שתהיה המשכיות לעבודת השרים במשרדים עד לבחירות”.

בן דהן הוסיף: “אני מציע לחבר הכנסת יוגב להתרכז באיחוד השורות בתוך הציונות הדתית ולא בנפתלי בנט ואיילת שקד”.

עם זאת, בן דהן עצמו אמר בגל”צ הבוקר: “אני רץ לראשות ‘הבית היהודי’ כי אני המתאים לחבר את כולם. יש כעס מסוים על בנט ושקד – הם עזבו אותנו 100 ימים לבחירות בלי רשימה ובלי יו”ר”.

ח”כ מוטי יוגב הגיב על דברי בן דהן:  “במצב נורמלי, שני שרים שעוזבים מפלגה מפסיקים לשמש כשליחיה בממשלה. לכן, בחנתי את הדברים מול משרד רה”מ ומול סגן השר בן דהן, שציין בפני בחיוך שבחן כבר את האפשרות הזאת, והבין כמוני שהיא לא ריאלית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות