בשמאל מברכים: ”ברוך שפטרנו; שלטון שהוביל אותנו לבידוד מדיני”

במחנה הציוני ובמרצ מביעים שמחה על החלטת ראשי סיעות הקואליציה להקדים את הבחירות לחודש אפריל • "הממשלה הגרועה ביותר שכיהנה כאן הולכת הביתה"
אריה ריבקינד
ט"ז טבת התשע"ט / 24.12.2018 14:55

יו”ר מרצ, ח”כ תמר זנדברג, בירכה בצהריים (שני) על הודעת ראשי סיעות הקואליציה כי בכוונתם להקדים את הבחירות ל-9 באפריל.

”ברוך שפטרנו מעונשה של זו. הגיע זמנה של הקואליציה הזאת להתפזר, וזמנה של ישראל לעתיד טוב יותר”, אמרה זנדברג.

יו”ר סיעת המחנה הציוני ומרכז האופוזיציה יואל חסון בירך גם הוא על החלטת ראשי סיעות הקואליציה להקדים את הבחירות.

“שעון החול לסיום כהונתו של בנימין נתניהו יצא לדרך. ישפוט הציבור איזו ממשלה הוא רוצה: ממשלה של תקווה או קיפאון”, אמר חסון.

“אנחנו קוראים לשאר מפלגות השמאל מרכז לחבור אלינו בהקדם כדי להביא לישראל את התקווה שהיא כל כך מחכה לה”.

ח״כ מרב מיכאלי מהמחנה הציוני הגיבה על החלטת ראשי הקואליציה: “הממשלה הגרועה ביותר שכיהנה כאן הולכת הביתה. מדינת ישראל צריכה שיקום מאסונות השלטון הזה, ומהר. שלטון מושחת שחירב את הדמוקרטיה, מכר את הביטחון שלנו והוביל אותנו לבידוד מדיני ולגרעון כלכלי.

היא הוסיפה: “המחנה הציוני יהיה כאן כדי לבנות מחורבות הדמוקרטיה את מדינת ישראל מחדש”.

ח”כ איציק שמולי מהמחנה הציוני: “פירוק הממשלה היא הודעה משמחת עבור אזרחי המדינה. הממשלה הרעה הזו הביאה לאובדן הביטחון וההרתעה, לבידוד מדיני וגם בצד החברתי לפגיעה באוכלוסיות רבות. כל תכלית קיומה כיום היא החרבת הדמוקרטיה ושלטון החוק ומתן מקלט והגנה לשחיתויות של ראש הממשלה. הגיע הזמן להחליף אותה”.

ח”כ סתיו שפיר מסרה: “ממשלת נתניהו האחרונה שברה שיאי שחיתות, הובילה יוזמות אפלייה גזעניות, גרמה להעמקה של הפערים הכלכליים בין אזרחי ישראל ומעל הכל, כשלה בשמירה על ביטחון מדינת ישראל. טוב שהולכים לבחירות, ובסופן תיבחר הנהגה שאזרחי ישראל עומדים בראש מעיניה. זה הרגע שבו צריך לאפסן את האגו וליצור חזית להחלפת השלטון ולהצלת הדמוקרטיה, החופש והשפיות הישראלית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבחירות
    24/12/2018 17:46
    נתן
  1. הם מבסוטים אבל אני מבטיח לכם שמפלגת העבודה עם מרץ לא תעבור את ה20 מנדטים במקרה הטוב בכל אופן אסור ואיסור חמור להצביע לשמאל. או מפלגות מהימין שלא יעברו את האחוז החסימה ולא לשכוח יחד והפלג אינם ממשיכי דרך של שס ודגל. נקודה עם כל התירוצים והראיות שלהם כי כל מי שחלק על גדולי ישראל בכל הדורות היו להם ראיות ותירוצים.רק שכל ישר לא היה להם