ליד קבר בנו שנרצח – האב השכול מגיב ליהונתן גפן: “איך יש לך לב?”

איסם עותמאן, תושב אבו גוש, אשר בנו יוסף ז"ל נרצח בפיגוע הרצחני בהר אדר לפני חצי שנה, מפרסם סרטון תגובה, לדברי התמיכה של יהונתן גפן במחבלים: ''המחבלים לא מאמינים שיש לך זכות להיות כאן בארץ"
חיים טוויל
י"ב ניסן התשע"ח / 28.03.2018 08:51

איסם עותמאן, תושב אבו גוש, אשר בנו יוסף ז”ל נרצח בפיגוע הרצחני בהר אדר לפני חצי שנה, מפרסם סרטון תגובה, לדבריו של יהונתן גפן.

“איך יש לך לב ? ואתה מעודד מחבלת כמו תמימי באמירות מטופשות ומעודד שהידים”, אומר איסם על קבר בנו. “תרגיש יום אחד מה אנחנו מרגישים, שחסר לנו בן, ולא יהיה לנו יותר בגלל ההסתות והפיגועים של המחבלים והמחבלות, ואם אתה כל כך מאמין בבעיה שלהם, תארוז ותפנה את עצמך מהארץ, כי הם לא מאמינים שיש לך זכות להיות כאן בארץ”.

איסם הוסיף: “לא יהיה שלום, אתה משלה את עצמך, תחשוב עוד הפעם”.

יהונתן גפן,  שעורר סערה והתנצל על הבעת התמיכה בנערה הפלסטינית עאהד תמימי, אמר בראיון ב’אולפן שישי’ כי הוא מבין לליבם של אנשים שהופכים לשהידים. “יכול להבין בן אדם שנרמס במשך 50 שנה ובוחר להפוך לשהיד”.

בראיון, חזר גפן על דעתו כי תמימי, הנערה שסטרה והכתבה קצין וחייל צה”ל – היא גיבורה אמיצה.

“היא ראויה להערכה גדולה ביותר, גם הפלסטינים מחפשים טרומפלדור משלהם, מישהו מהם”, הסביר את דעתו. “אם היה שכל, ואם פניו של נתניהו היו לשלום, הוא היה אומר: ‘יש לי הערכה לילדה הזאת, שבאומץ רב סטרה לחייל'”. גפן הוסיף: “אני אישית נגד סטירות לחיילים”.

בארגון חוננו אשר מלווה את עותמאן מזכירים את דרישת המשפחות השכולות מהר אדר, כי תוקם ועדת בדיקה אשר תבחן כיצד הושבה גופת המחבל אשר רצח את בניהם. הם גם קובלים על כך שפניות נוספות לשר הביטחון ולפיקוד הצבאי לא מקבלות כל מענה כבר תקופה ארוכה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות