בן 15 גנב 19,000 ש”ח מהעסק בו עבד ונעלם • מה עשו השוטרים?

תוך שעות ספורות השיבו בלשי המשטרה כסף מזומן בסך כ-19 אלף שקלים שנגנבו מבית עסק בירושלים על קטין כבן 15 העובד במקום - והוא נעצר
חיים טוויל
י"ב תשרי התשע"ח / 02.10.2017 14:57

אמש (ראשון) בשעות הבוקר התקבלה במשטרה תלונה של בעלת עסק במרכז העיר ירושלים, לפיה כאשר הגיעה בבוקר לבית העסק, הבחינה כי פדיון בית העסק בסך כ-20 אלף שקלים ככל הנראה נגנב.

החוקרים שפתחו בחקירה החלו באיסוף ראיות וממצאים מבית העסק וסביבו, מהם עלה החשד כי קטין כבן 15, העובד בבית העסק מזה תקופה קצרה גנב את סכום הכסף בשעות הבוקר המוקדמות.

בעקבות החשדות, נערכו בלשי הנוער של המשטרה בפעילות מבצעית ממוקדת שכללה הוצאת צו חיפוש, ולאחר מספר שעות הוא נעצר עם שובו לביתו, שם המתינו לו הבלשים.

לאחר תחקור ראשוני של החשוד וחיפוש ממוקד בבית וסביבו, איתרו הבלשים את סכום הכסף על סך 19 אלף שקלים כשהוא מוחבא בחניון הבניין בו מתגורר החשוד.

החשוד הובא לחקירה במחלק הנוער של תחנת לב הבירה, במהלכה עלה כי על פי החשד הגיע הנער בשעות הבוקר המוקדמות לבית העסק, בשעה בה הבעלים של החנות לא נכחו, גנב את סכום הכסף ועזב את המקום.

בתום חקירתו שוחרר החשוד למעצר בית והועבר דיווח לשרות מבחן לנוער.

היום זומנה בעלת העסק  לתחנת המשטרה, שם השיבו לה בלשי וחוקרי הנוער של המשטרה את סכום הכסף. היא הודתה לשוטרים על פעילותם להשבת הכסף חזרה לידיה.

“רכושו הפרטי של האזרח הנורמטיבי עומד כל העת לנגד עינינו, ואנו שמחים מאוד שהחקירה המהירה הניבה תוצאה תוך מספר שעות בודדות בהם נעצר החשוד וסכום הכסף הושב”, אמרו השוטרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות