דרעי מנדנד? נציג ש”ס: ‘יש לי בבניין 36 שכנים, אעשה להם מנוי מתנה…”

הלחץ שמפעיל יו"ר ש"ס על נציגי המפלגה ברשויות המקומיות לגייס מנויים חדשים לביטאון 'הדרך', מוביל ליצירתיות • אחד הנציגים לחבריו: "אעשה לשכנים מנוי מתנה, כולה אלפיים שקל בחודש וסגרתי סיפור"
אבי כץ
ט' אלול התשע"ז / 31.08.2017 15:47

 להוריד את הנודניק: אחד נציגים החדשים במועצת עיריית ירושלים, הנתון כמו יתר חבריו במועצות המקומיות ללחץ מצד יו”ר ש”ס לגייס מנויים לביטאון התנועה החדש, מצא כנראה את הדרך לגייס 50 מנויים – כפי שדורש אריה דרעי.

בסוף הכנס שקיים ביום שני השבוע יו”ר ש”ס עם נציגי המפלגה הרשויות המקומיות במלון לאונרדו, במהלכו איים כי מי שלא יביא 50 מינויים יפוטר – אמר הנציג לחבריו: “מה הבעיה? יש לי 36 שכנים בבניין, אעשה להם מנוי מתנה, כולה אלפיים שקל בחודש  וסגרתי סיפור”.

כפי שדווח בחרדים 10, יו”ר ש”ס פתח לאחר הכנס קבוצת וואטסאפ, בה משתתפים כל נציגי ש”ס ברשויות המקומיות בחבי הארץ, במטרה לדרבן אותם לגייס מנויים לביטאון – ‘הדרך’.

דרעי, שאינו מרוצה מקצב המנויים של העיתון, ביקש מהנציגים להציג בפניו בקבוצה את הישגיהם בתחום גיוס המינויים.

“לאחר שדיברנו השבוע בכנס הנציגים, וקבענו יעדים שבהם אתם צריכים לעמוד בעניין גיוס המנויים לעיתון הדרך, יוצאים לדרך”, פתח דרעי את הודעתו לנציגים,”פתחתי [לזמן מוגבל] קבוצה פנימית שלכם איתי, למען הצלחת העיתון, בה אוכל לעקוב מקרוב און ליין אחר התקדמותכם בגיוס המנויים וכמה מנויים הביא כל אחד ואחד ממכם”.

דרעי הדגיש: “בזאת תבחנו. מבחינתי זהו הפריימריז האישי של כל אחד ואחד ממכם, נציג שעובד ומצליח להביא מנויים רבים מוכיח את הקשר והחיבור שלו לציבור הבוחרים, ולעומת זו נציג שאינו מצליח בזה, כנראה שיש טובים ומחוברים ממנו לשטח ולציבור הבוחרים”.

חבר עירייה באחת הערים החבר בקבוצה, סיפר לחרדים 10, כי כי חברי עיריות שיצאו מהקבוצה בטענה שהם אינם נמצאים בקבוצות – נענו מצד דרעי: אני לא מסכים שאף אחד ייצא מהקבוצה. כולם צריכים להיות בתוכה. גם מי שלא רגיל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צפון קוריאה
    31/08/2017 18:05
    יתומים ממר״ן
  1. קים ג’ונג אריה,צפון קוריאה זה פה!!!!