הרב אמנון יצחק על סרטון הספסל: “בחייאת דינכ, זה צבא מיקי מאוס”

הרב יצחק מלגלג על סרטון הספסל בבה"ד 1: "איזה דברים אלה? אבל זה בשביל לחלן את החרדים. למה בספורט הן לא שוות? למה אין קבוצה מעורבת בכדורגל? כי שם אין חרדים שצריך לחלן אותם! שם כולם חילונים"
יוסף גרינבוים
ד' ניסן התשע"ז / 31.03.2017 01:30

הרב אמנון יצחק התייחס בדרשה שנשא באשקלון ל’סרטון הספסל’, בו רואים חיילות צה”ל נעזרות בספסל בכדי לעבור את הקיר בבוחן כושר קרבי בבה”ד 1.

“אמרו שיהיה שוויון, והבנות, חיילות צה”ל, יהיו בטנקים יחד עם הבנים, וישמרו ביחד, והכל ביחד. מקלחות ביחד. שוויון! שוויון! מה המטרה? מחלישים את צה”ל”, פתח רבי אמנון.

“יש סרטון שמופץ עכשיו, רואים שצריכים לעבור איזה קיר. אז שמים ספסל לחיילת. היא עולה על הספסל ועוברת את הקיר.

“בחייאת דינכ, זה צבא של מיקי מאוס. תהיה רציני, נו… גם מצלמים את זה כאילו… מה אתה חושב, שהחמאסניק יגיד: ‘רק רגע, חיילת, חכה שהיא תעבור, אחר כך תירה, לא עכשיו’… איזה דברים אלה? אבל זה בשביל לחלן את החרדים. להכניס אותם לצבא בכוח”.

רבי אמנון המשיך: “לא רוצים שתהיה דת יהודית. זה הכל. בשם השוויון. לכן אין הדרת נשים! אתה חייב לשמוע שירת נשים ולעמוד לשמוע אותן. למה בספורט הן לא שוות? למה אין קבוצה מעורבת בספורט? בכדורגל, בכדורסל, בכדורעף, למה לא? אותו הדבר.

“אם היא שריונרית, טייסת, למה לא? למה שם זה לא הדרה? כי שם אין חרדים שצריך לחלן אותם! שם כולם חילונים. אבל איפה שיש חרדים, שם צריך לקרוא לזה הדרה”.

“שוויון, אמרנו כבר, שוויון!”, סיים רב אמנון. “איי-איי-איי, שקרנים כאלה!”.

מקור 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    את מי הליצן הזה מעניין????
    31/03/2017 09:23
    פיני
  1. אדם שיצאו נגדו כל גדולי הדור

    • ציני   15/04/2018 11:36

      אני גם מקווה שאתה לא אוחז ממשה רבינו כי יצאו נגדו כל גדולי ישראל לא של 55,000₪ בחודש מהמדינה תמורת “רב ראשי” אלא בעלי רוח הקודש וכמה? מאות ראשי סנהדרין שכל אחד מהם יודע את התורה ישר והפוך ובקי ב 70 שפות קיצור שיא החכמים
      אבל בלי ציניות ובאמת, אני מקווה שתזרוק לפח את המשוא פנים ותקבל אמת גם ממי שקטן ממך וגם אם כולם נגדו (עולם השקר מה לעשות?) ותשלול את השקר גם ממי שגדול ממך וגם אם כולם איתו (הרמב”ם בהקדמה לשמונה פרקים ורבי אברהם בנו המובא בהקדמת “עין יעקב”). מגלגלין זכות על ידי זכאי ומי שיש לו יראת שמים דבריו נשמעים כך שהבורא מעיד על אמנון יצחק שהוא אמת אז לא צריך תואר ‘הרב’ ולא צריך רבנים שיחתמו על גדולתו ואפילו שיש (הרב י.שפירא זצוקל, הרב ש.אויירבך זצל, ויבדלח”ט הרב ח.קנייבסקי והרב ניסים קרליץ, הרב מ.שטרנבוך ועוד רבים) זה מעיד עליהם שהם צדיקים לא עליו כנאמר: “מַצְרֵף לַכֶּסֶף וְכוּר לַזָּהָב וְאִישׁ לְפִי מַהֲלָלוֹ”. הבנת מתוק?

  2. אבוי לעם היהודי אם זה רב
    31/03/2017 09:57
    פופ
  3. בושה וחרפה

  4. כל הכבוד צודק מאה אחוז
    31/03/2017 11:55
    בתיה
  5. ממש כך