נקודת אור בתקשורת העולמית: צפו כיצד בכירה ב’פוקס’ תומכת בישראל

ברשת CNN לא התבייש עורך החדשות לכתוב את המילה 'טרוריסטים' במרכאות, אך ברשת פוקס הציגה המגישה הבכירה גרשה ואן סוסטרן תמיכה סוחפת בישראל
יוני גרין
ג' סיון התשע"ו / 09.06.2016 15:38

ברשתות בתקשורת מסביב לעולם המשיכו בסיקור המוטה לטובת הפלסטינים גם בפיגוע הרצחני שאירע אמש במתחם ‘שרונה בתל-אביב, בו נרצחו ארבעה יהודים הי”ד.

ברשת CNN, למשל, לא התבייש עורך החדשות לכתוב את המילה ‘טרוריסטים’ על שני המחבלים – במרכאות.

לצד זאת בלטה אחת המגישות הוותיקות של רשת ‘פוקס’ האמריקנית, גרטה ואן סוסטרן, שסיקרה את הפיגוע בהגינות ומתחה ביקורת נוקבת על מדינות העולם.

“אני רוצה להתייחס אוף דה רקורד למצב בישראל”, אמרה המגישה. “תמונות נוראיות יצאו הערב מתל אביב, ולמה? סתם. אנשים יצאו לבלות ביום קיץ נעים בתל אביב, כשטרוריסטים עשו את הבלתי מתקבל על הדעת. ולמה? אנשים מרושעים, מלאים בשנאה, ויש הרבה כאלה מסביב לעולם.

“תראו את מנהיגיה של איראן, הם קוראים להשמדת ישראל, אז מה אני חושבת הלילה, מלבד תנחומים לישראלים?

“בואו אספר לכם משהו: כשהייתי באקוודור לאחר רעידת האדמה, המצב שם היה נורא. איפה כולם? שאלתי מי מהמדינות הגיעה לסייע? ואז אמרו לי שלא הרבה אנשים נמצאים כאן, אבל הרבה מאוד ידעו לציין שהישראלים כבר פה, ושהישראלים כבר הקימו בית חולים שדה והחלו לטפל בפצועים.

“הייתי אמורה לדעת, כי ישראל תמיד נמצאת שם. הם היו שם גם בטהיטי, הם היו שם גם בפיגוע בפריז, כשראש הממשלה נתניהו הגיע להביע סולידריות. הערב, כשישראל מתאבלת, אני מקווה שהם שומעים מהרבה מדינות שהן עומדות לצידה, כי הם תמיד נמצאים שם עבור כולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות