רזי ברקאי השווה למשפחות מחבלים – ירון דקל מתנצל

מפקד גלי צה"ל ירון דקל שיגר מכתב התנצלות בשם התחנה הצבאית למשפחות החללים אורון שאול והדר גולדין הי"ד בגלל ההשוואה שערך השדרן רזי ברקאי
אבי כץ
ב' אדר א' התשע"ו / 11.02.2016 11:48

מפקד גלי צה”ל, ירון דקל, שיגר היום (חמישי) מכתב התנצלות להורים של חללי צה”ל אורון שאול והדר גולדין הי”ד, שגופותיהם מוחזקות בידי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.

במכתבו מתנצל דקל בשם תחנת גלי צה”ל בפני המשפחות, לאחר ברקאי השווה  בראיון עם השר גלעד ארדן בין כאבן של משפחות חללי צה”ל שגופותיהם מוחזקות בידי חמאס ובין כאב משפחות המחבלים שישראל מעכבת את הבאתם לקבורה. ההשוואה עוררה סערה בקרב משפחות שכולות.

ברקאי התנצל על דבריו ואמר לגולדין בשיחה שהתקיימה בגל”צ: “ברגע שמדובר במשפחות שכולות אני מוריד את הכובע. אם הדברים פגעו בכם מדובר בהתבטאות לא מוצלחת. ניסיתי להסביר מאיפה זה בא, אבל אני חושב שבעניין הזה שנינו הבהרנו את הדברים”.

גולדין לא השתכנע: “מה שאמרת היה נורא ואיום. אנחנו נמצאים כאן במאבק ואתה משווה בין הרגשות שלנו לבין רגשות משפחות של טרוריסטים”.

בעקבות השידור פנו שתי המשפחות אל דקל ואל שר הביטחון משה יעלון, בדרישה להשעות את ברקאי מתפקידו, בעקבות ההשוואה שערך, ועל כך שיגר מפקד התחנה הצבאית מכתב התנצלות.

אתמול דווח בגלובס, כי בכוונת מפקד גלי צה”ל לערוך שינויים בלוח השידורים של התחנה, ולקצץ את אורכה של תוכניתו של רזי ברקאי משעתיים לשעה.

על פי הדיווח, בשעה שהתפנתה אמור לשדר העיתונאי אראל סגל, אשר מצטרף לצוות המגישים של גלי צה”ל.

באתר דה מרקר דווח, כי ברקאי, המגיש את תוכנית האקטואליה ‘מה בוער’, שוקל לעזוב את התחנה בה הוא משדר יותר מ-20 שנה, משום שדקל כלל לא עידכן אותו כי כבר סיכם עם המגיש אראל סגל, כי ישדר במקומו.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רזי זבלאי.
    11/02/2016 12:01
    זולטן
  1. מר דקל, מכתב ההתנצלות ששלחת הינו צעד מכובד, אבל עליך לסיים את העבודה ולסלק את הזבלאי מהתחנה. מקומו של פרצוף כמוהו לא בתחנת רדיו של צבאנו! שיחפש לו מקום בו סובלים עדיין עלובי-נפש כמוהו.

  2. 11/02/2016 13:54
    שמואל הנביא
  3. גם אני אמרתי שאמהות שכולות של רוצחים הן כמו אמהות של נרצחים.
    הרי זה מה שהסברתי לאגג העמלקי כשהוצאתיו להורג: ” כאשר שכלה נשים חרבך – כן תשכל מנשים אמך ”
    לכו להפגין מול קברי.

    • אוראור   22/06/2017 19:55

      של ציוצים – ועכשיו פה? תתבייש לך – אתה ליצן וכופר שהשטן לא ברא – לך תישן כבר.