גזענות או פלילי: 8 חשודים כי תקפו ערבי במוטות ברזל בבירה

לואי בכרי, בן 31, עובד קבלן מהעיר העתיקה בירושלים שתיקן רמזורים באיזור קניון פסגת זאב, אושפז בבית החולים הדסה עין כרם ונזקק ל-18 תפרים, לאחר שלדבריו הותקף בידי צעירים יהודים בשעה 02:00 לפנות בוקר • שני צעירים כבני 17 נעצרו הבוקר והובאו להארכת מעצר • המשטרה: מהחקירה עלה שהרקע פלילי • הפצוע: זו הייתה גזענות
חיים טוויל
כ"ח אב התשע"ה / 13.08.2015 15:26

שני צעירים יהודים בני 17 נעצרו הבוקר (חמישי) בחשד שתקפו ביום שלישי בלילה פועל ערבי כבן 31,  תושב העיר העתיקה, בסמוך לקניון פסגת זאב, בשעה שזה תיקן רמזורים.

הפועל, לואי בכרי, הגיע למשטרת מחוז ירושלים והתלונן כי הותקף בשעה 02:00 בידי שמונה נערים יהודים, נפגע בראשו ואושפז בבית חולים הדסה עין כרם בירושלים.

חוקרי תחנת שפט ביצעו חקירה מהירה, ממנה הגיעו למסקנה כי האירוע התחיל בוויכוח מילולי שגלש לתקיפה פיזית, וכי הרקע למעשה פלילי.

שני העצורים, החשודים במעורבות במעשה, הובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום.

החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

בשיחה עם וואלה! NEWS סיפר בכרי כי הצעירים הכו אותו במוטות ברזל ושברו לו את היד.  “עבדנו ברמזורים, החלפנו אורות ישנים ושמנו חדשים”, סיפר בכרי על עבודתו ממיטת האישפוז. “היינו בפסגת זאב ליד הצומת האחרון של הרכבת, וחזרנו לכיוון מרכז העיר.

היינו שלושה אנשים, אני ועוד שניים, ועזבתי אותם, התקדמתי לצומת לבד”.

לדבריו, בשלב הזה הגיעו שמונה צעירים יהודים שלדבריו נראו כבני 18-16, והחלו לקלל אותו. “הם עמדו על יד רכב והתחילו לקלל. ירדתי מהמנוף והם רצו לקחת אותי לכיוון בית הספר שבאזור. הם אמרו לי: ‘אנחנו נראה לך, אתה לא גבר’. אמרתי להם שלא אבוא”.

בשלב זה, לדבריו, החלו הצעירים להכות אותו נמרצות. “הם התחילו להרביץ לי עם ברזלים שכאבו כמו סכין. יש לי 18 תפרים בראש. היה להם כמה ברזלים, אני חושב שזה בגלל גזענות”, אמר. עם זאת, כאמור, במשטרה טוענים כי הרקע למעשה הוא ככל הנראה פלילי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות