משרד החינוך שוקל: לחייב פתיחת סמינר אחד לכל בנות העיר אלעד

במהלך פגישה דחופה שכינס מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, כדי לדון במצוקת יותר ממאה בנות בעיר אלעד שלא התקבלו לסמינרים, עלו שתי אופציות: ביטול הרישום וקידום מתווה של רצף חינוכי או תיכון עירוני אחד - שיקלוט את כל ששת הכיתות
אריה ריבקינד
י"ג אב התשע"ה / 29.07.2015 12:29

מצוקת בנות הסמינרים בעיר אלעד: בפגישה דחופה שכינס הבוקר מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך מאיר שמעוני, כדי לדון במצוקת יותר ממאה בנות בעיר אלעד שלא התקבלו לסמינרים, עלו שתי אופציות לפתרון הבעיה.

לפי דיווח של ישורון תורגמן ב’קול ברמה’, אופציה אחת היא ביטול הרישום וקידום מתווה של רצף חינוכי, כאשר כל תיכון בעיר יקלוט שלוש כיתות מבתי הספר היסודיים.

האופציה השניה שעלתה במהלך הדיון הייתה לבטל את הרישום ועיריית אלעד תפתח תיכון עירוני אחד, שיקלוט את כל ששת הכיתות, בוגרות כיתות ח’ בבתי הספר ‘בית יעקב’.

בפגישה השתתפו מנהל המחוז מאיר שמעוני, יפה ישר סגנית מנהל המחוז, פיקוח של משרד החינוך העל יסודי, ונציגים של הלשכה המשפטית.

אמש הודיע עו”ד רמי פרגן, הפרקליט המייצג את הורי התלמידות שלא התקבלו לסמינרים, כי דורש ממשרד החינוך ומהכנסת להתערב, ופנה בדרישה לקיים דיון דחוף בוועדת החינוך של הכנסת.

מעיריית אלעד נמסר אמש: “בעיר קיימים תיכונים עבור כל מוסדות החינוך היסודיים. כפי שהנחה ראש העיר בשנה שעברה, כך יתבצע גם השנה, כל תלמידה ותלמידה תשובץ במוסד החינוכי המתאים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שמות
    29/07/2015 14:20
    תושב אלעד
  1. יש אולי למישהו רשימה של כל הבנות שבחוץ לפי הבנתי אין אפלו חמישים בחוץ ? ? .