תא”ל עופר וינטר: לתת ללוחמנו רוח גבית, אפשר לנצח – זה בהישג יד!

במהלך ביקור במאהל הגבורה בירושלים חיזק תא"ל עופר וינטר את המשפחות השכולות וקרא לציבור להגיע ולחזק • על הדרישה לניצחון אמר: "אפשר לעשות את זה - זה בהישג יד" • משפחות שכולות מול משרד ראש הממשלה: נצחו את המלחמה - יש רוב מוחלט בעם לניצחון
אריה ריבקינד
ט"ו אייר התשפ"ד / 22.05.2024 21:09

תא”ל עופר וינטר הגיע היום (רביעי) ל’מאהל הגבורה’ כדי לחזק את המשפחות השכולות שמאיישות את המאהל – ולתמוך בדרישה שלהן לניצחון. בנוסף קרא תא”ל וינטר לעם ישראל לבוא למאהל הגבורה ולתת רוח גבית לחיילים שנלחמים בחזית.

שכר אטרקטיבי ושליחות: רוצים להיות אחים ואחיות? כל המידע פה

וינטר מצטרף למאות אלפים שהגיעו לבקר ב’מאהל הגבורה’, שהוקם לפני שלושה שבועות בסמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים.

בדבריו במאהל אמר תא”ל וינטר כי הניצחון הוא אפשרי ובהישג יד. “עברתי פה דרך מאהל הגבורה, ואם יש לי מה יכולת לתרום בקצת – להגיד לעם ישראל להגיע לפה. לקבל את העוצמה מהמשפחות ולעזור ללוחמים שלנו לקבל רוח גבית ולהגיע עד לניצחון. אפשר לעשות את זה, זה בהישג יד. תמשיכו בכל הכוח”.

במהלך הביקור במאהל נפגש וינטר גם איציק בונצל, אביו של עמית הי”ד, אווה ברנס, אימו של שלו הי”ד, לוחם גולני שנפל ב-7.10 במוצב מגן בארי.

במהלך השיחה עם וינטר סיפרה לו ברנס על משפחתה ועל כך שיש לה בן נוסף שעתיד להתגייס בקרוב גם הוא לצבא, והיא מכוונת אותו להגיע לסיירת גולני גם כן.

“אני כל הזמן אומרת לו – אני חותמת לך, חותמת לך. אמא שלך גאה בך עד הניצחון”, סיפרה ברנס לוינטר שחיזק אותה והתרגש מהדברים.

משפחות שכולות מפורום הגבורה צעדו הערב מ’מאהל הגבורה’ למשרד רה”מ ומסרו במקום הצהרה לתקשורת. המשפחות קראו לממשלה להמשיך את הלחימה עד הניצחון. בנוסף קראו המשפחות לאזרחי ישראל לתת גב לצה”ל וללוחמי צה”ל ולגלות אחריות אזרחית: “בשעה שלוחמינו בחזית לעסוק רק בדבר אחד – לעמוד מאחורי חיילי צה”ל ולהרים את רוח העם”.

יהושע שני, אביו של אורי מרדכי הי”ד, אמר בהצהרה לתקשורת: “אני רוצה לפנות מכאן לכל אזרחי ישראל. בשעות האלה חיילנו לוחמים בכמה חזיתות וקרבות קשים. הם לוחמים כדי להשמיד את החמאס ולהחזיר את החטופים. מה שנדרש מכל אזרח ואזרח בעת הזאת זה לעמוד מאחורי החיילים, להרים את רוח העם, ולעסוק רק בדבר אחד – לאחד את העם למען הניצחון. כל דבר אחר שעוסקים בו עכשיו הוא לא לגיטימי, הוא פסול”.

איציק בונצל, אביו של עמית הי”ד, הוסיף: “באנו להגיד מפה לראש הממשלה ולשרי הקבינט שרוב רובו של עם ישראל דורש ביטחון ודורש ניצחון מוחלט. אנחנו, המשפחות השכולות, בשלב זה של המלחמה, אין מקום לא לימין ולא לשמאל, ‘גוש הניצחון’ בכנסת מונה כ-75% מהמפלגות הציוניות והלאומיות, הדרישה של פורום הגבורה היא לנצח את המלחמה”.

איציק פיטוסי, אביו של ישי הי”ד, הצטרף לדרישה לאחדות ואמר: “בשם ההורים השכולים, בשם האזרחים שרוצים להרגיש שאנחנו מדינה ריבונית ששולטת במלחמה, קוראים מפה – תנו את הגיבוי לחיילים שנמצאים עכשיו בשטח. אני קורא לכל המפלגות, זו השעה של האחדות. כל הגושים צריכים להתאחד כרגע להביא אתת הניצחון בשם החיילים שנלחמים כעת בעזה. מספיק עם הדשדושים האלה, וביום שאחרי נדבר על מה שקורה ביום שאחרי. כרגע כולם צריכים להצטרך ולהיכנס אל מתחת לאלונקה ולתת את הניצחון לעם ישראל”.

ביאורה מרגוליס, אחותו של סער הי”ד, רבש”צ כיסופים, דיברה אף היא בהצהרה ואמרה: “תראו, זה הילדים שלנו, האחים שלנו, זה הבני דודים שלנו, אחיינים שלנו. ב- 7.10 נכשלתם. בבקשה עכשיו תתעוררו, תמשיכו, אנחנו נלחמים, גם אתם צריכים להילחם עבורנו. בבקשה, הילחמו עד הניצחון, יש לנו משפחות בעזה. כולנו ביחד, אז איפה אתם, תפסיקו לריב בינכם. יש לנו מספיק מלחמות בניינו – עכשיו צריכים לנצח”.

הרב יורם אליהו, אביו של ידידיה הי”ד אמר: “שכחנו, אבל המלחמה התחילה בשמחת תורה, ובשמחת תורה האויב לא הבחין בין ימין לבין שמאל. האנשים שנהרגו בשמחת תורה היו מכל עם ישראל, והאויב נלחם נגד כולנו. לכן הקריאה שלנו לעם ישראל שאם לא מנצחים את החמאס, הסכנה ממשיכה – עכשיו להתאחד לניצחון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות