העוקץ המשולש באשדוד: כך נעקצו אברכים בידי בעל חזות חרדית

אברך תושב אשדוד 'נעקץ' בידי בעל חזות חרדית שפיתה אותו להעביר לחשבונו אלפי שקלים באמתלה ש'נתקע עם הרכב' • לאחר איומים בתלונה במשטרה, הוא החזיר לו את הכסף - שעקץ מאברך שלישי
חרדים 10
י"ד אייר התשפ"ד / 22.05.2024 14:19

אברך תושב רובע ז’ באשדוד, בשנות ה-20 לחייו, הלך שולל אחר אדם בעל חזות חרדית שפיתה אותו להעביר אליו אלפי שקלים באמתלה כי נקלע ל’מצוקה עם הרכב’ – ונעלם עם הכסף.

להיות במקום הראשון: זו הסיבה שכדאי לבעל עסק לקבוע פגישה

בשיחה עם אתר ‘אשדודס’, גולל האברך את המקרה: “ניגש אלי אדם בעל חזות חרדית והפציר בי לתת לו 1500 שקלים בטענה ש’הרכב נתקע’ והוא חייב מזומנים כדי להסדיר את הרכב.

“כדי לרכוש את אמוני הוא ביקש ממני פרטי חשבון כדי לבצע אלי העברה במקום. כשראה שאני מרחם עליו, הוא ‘שכלל’ את העוקץ. תוך כדי שהוא מקיש את פרטי החשבון הוא מזדעק: ‘אוי, בטעות העברתי לך 15,000 במקום 1500. תעשה לי הרגע מחשבונך העברה על סך 15000 שקל ומחר כמובן תראה את כל הכסף אצלך.

“למחרת פתחתי את החשבון וחשכו עיניי. לא 1500 ולא 15,000. למזלי מספר הטלפון שלו היה ברשותי. הוא החל לגמגם תשובות מעורפלות והתעכב עם ביצוע העברות. ביום ראשון איימתי אליו שאם איני רואה את הכסף בחשבון עד 9 בבוקר – אני הולך להגיש נגדו תלונה במשטרה”.

הלה לא נבהל והבהיר לו שכדי שיראה מיד את הכסף – עליו להביא לו מספר חשבון של בנק הפועלים, שכן הוא ישגר את הכסף מבנק הפועלים.

בצר לו, האברך ביקש מחבר המחזיק בחשבון בבנק הפועלים שיקלוט עבורו את הכסף. ואכן, ההעברה בוצעה והכסף הושב לבעליו.

אולם כאן רק החלה ההסתעפות הבאה.

“למחרת האברך שקיבל את הכסף עבורי קיבל טלפון מבנק הפועלים בטענה שמבצע העברה כלל לא העביר אליו את הכסף וכי מדובר בטעות. בבנק שאלו לפשר הסכום החריג ומי אמור היה להעביר אותו ולאיזו מטרה. בדיעבד התברר שכדי להחזיר לי את הכסף הוא עקץ אדם שלישי, אף הוא אברך חרדי”.

המעורבים במקרה, שנועצו עם עורכי דין, שוקלים להגיש ביממות הקרובות תלונה במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות