נתניהו על השר: ‘מעודד את אויבינו כדי לקבל כותרות, לא יודע דבר’

ראש הממשלה תקף בחריפות את ניר ברקת לאחר שאמר כי "נתניהו וגלנט פחדנים" • נתניהו: "רק מעודד את אויבינו כדי לקבל כותרות שאין בינן לבין המציאות שום קשר" • כתבת תחקיר ב'כאן חדשות': הוא מסתובב בעולם על חשבון משלם המיסים, בעוד ענייני משרדו מוזנחים
אריה ריבקינד
י"ד אייר התשפ"ד / 22.05.2024 20:31

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (רביעי) בישיבת הממשלה לדבריו של השר ניר ברקת – שאמר כי גלנט ונתניהו מפחדים מנסראללה וכי הם “אנשי שמאל המחופשים לימין”.

שכר אטרקטיבי ושליחות: רוצים להיות אחים ואחיות? כל המידע פה

נתניהו אמר: “אני דוחה על הסף את ההתבטאויות של מי שלא יודע דבר ורק מעודד את אויבינו כדי לקבל כותרות שאין בינן לבין המציאות שום קשר”.

על המצב בצפון אמר ראש הממשלה: “אנו פועלים כל הזמן כדי להחזיר את הביטחון לצפון. חיסלנו מאות מחבלי חיזבאללה והיד עוד נטויה. אינני מפרט כאן את כל התוכניות שלנו ואינני מפרסם תאריכים כי אנחנו לא משתפים את האויב בעניינים מבצעיים”.

בשיחה סגורה שקיים עם מנהיגי העדה הדרוזית שנערכה בעוספיה אתמול – וציטוטים ממנה שודרו בחדשות 12 – נשמע ברקת משיב לטענת הנוכחים כי גלנט ונתניהו מפחדים מנסראללה.

הבכירים הדרוזים אמרו לברקת: “במקום להיות חזקים ואכזריים הם רק סופגים ולא נותנים לחיילים שלנו להגיב. הם (חיזבאללה) מבינים רק כוח”.

השר ברקת השיב: “בצער אני אומר שנתניהו וגלנט פחדנים. נסראללה מריח את החולשה של נתניהו וגלנט. הם שמאל שמחופש לימין”.

ב’כאן חדשות’ שודרה כתבת תחקיר על המספרים שמאחורי הנסיעות של שר הכלכלה לחו”ל, בעוד תחומי אחריותו במשרד מוזנחים. בכתבה נאמר כי “לניר ברקת יש הרבה עבודה בימים אלו – יוקר המִחיה מטפס, עסקים קורסים ומפונים לא מקבלים מענה. אך בזמן הזה, הוא מסתובב בעולם על חשבון משלם המיסים. אפילו השבוע, כשהוא בארץ, השר לא הגיע לדיון חשוב על יוקר המחיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות