עדינה: “יפה גזרה משכורת שמנה” • דרעי: “מתוסכלים אומרים שטויות”

בהקלטה שמתפרסמת היום, נשמעת עדינה בר שלום, תוקפת את שותפתה למועצת הנשים של ש"ס יפה דרעי: "כשאשתו של דרעי הקימה סמינר היא גזרה לעצמה משכורת שמנה" • דרעי הגיבה: "בנאדם שהוא מתוסכל וחושב שמישהו מתחרה בו"
נחמן וייס
כ"ג כסלו התשע"ה / 15.12.2014 16:25

סדקים? רק אתמול כינסו יו”ר ש”ס אריה דרעי והרבנית עדינה בר שלום, מסיבת עיתונאים משותפת, ובה הודיעו על הקמת מועצת נשים בש”ס.

בראשות המועצה הזאת, אומורות לעמוד בר שלום, ואשתו של דרעי – יפה. אך למרות שיתוף הפעולה, ואמירה של בר שלום כי דרעי “הוא ממשיך דרכו”, של הגר”ע יוסף זצ”ל, היחסים בין דרעי לבר שלום מתוחים, זאת על רקע המכללות ששתיהן מנהלות.

היום בבוקר פרסם העיתונאי אוריה אלקיים, בגלי צה”ל, הקלטות מהשבועות האחרונים, בהם נשמעת בר שלום כשהיא תוקפת את הזוג דרעי. “הייתי בכנסת וראיתי איך דרעי יושב עם הגב לאלי ישי. מילה לא מחליף איתו. מה אלי עשה לו?”, אמרה בר שלום. “כשאשתו של דרעי הקימה סמינר היא גזרה לעצמה משכורת שמנה. כל דבר שהוא עושה – תמורת שכר”, כך נשמעת בר שלום. 

בשיחה עם חדשות2, אמר יפה דרעי בתגובה: “יש אנשים מתוסכלים לפעמים שאומרים כל מיני אמירות בלי אחריות. שמעתי שאמרו לי שהיא מדברת נגדי ולא כל כך הבנתי על מה, אבל אני גם לא רוצה להאשים כי לפעמים כל אחד מוזן מכל מאינפורמציה כזאת או אחרת. אתה אפילו לא יודע מה אנשים אומרים. אנשים זורקים שטויות לחלל האוויר כשאנשים מתוסכלים, אבל זה שטויות, לא היו דברים מעולם”.

דרעי סיפרה: “גם כשנפגשתי איתה ידעתי, אמרו לי שהיא מדברת עליי לא שמעתי. שמעתי שהיא פה נגדי ונגד המוסדות אבל אני הבנתי מאיפה זה מגיע, בנאדם שהוא מתוסכל וחושב שמישהו מתחרה בו… אולי אם הייתי יודעת על זה הייתי מעמידה אותה במקום. יותר טוב שלא ידעתי”.

עוד אמרה דרעי: “עכשיו היא תהיה פחות מתוסכלת, אז טוב. אני אדם שלא מחפש מריבות עם אנשים, גם כשאנשים דיברו עליי. בחיים מדברים מתוך תסכול אז מה עושים? כל היום אשב לריב עם אנשים? ברוך השם אני עסוקה עם שלי, אני שלמה עם העבודה שלי, אני שמחה עם העבודה שלי, משקיעה בעבודה שלי”.

בתגובה משותפת של אריה דרעי ובר שלום נמסר: “לא סוד שהיו חילוקי דעות בעבר ונאמרו דברים בחלישות הדעת ששנינו מצטערים עליהם. כפי שכבר אמרנו אתמול שהחיטוט בציטוטי העבר הם נחלת החלש ומחפשי הרכילות. מתחנו קו על העבר ופנינו אל העתיד להצלחת תנועת ש״ס”.

אמש, במסיבת העיתונאים המשותפת, אחד מהעיתונאים הזכיר את דבריה של עדינה, שהסבירה בראיון עיתונאי בעבר שאריה לא מכיר את אבא, לא היה איתו 13 שנים.

“פנינו לעתיד”, השיב לו אריה, והדגיש שהם שוכחים את מה שהיה בעבר ומתרכזים במשימות העתיד.

“אני חושבת שאפשר לעשות הרבה, מתוך הבית, יותר מאשר מבחוץ. קשה לתקן דברים מבחוץ”, אמרה עדינה. “יש חילוקי דעות, אנחנו בני אנוש, לא יתכן שנעבור לסדר היום בדברים שכואבים לנו. נאמרה מילה פה, מילה שם, אבא היה אדם שהשתנה עם התקופה.

“כשהייתי צעירה חשב שבת לא צריכה ללכת לתיכון עיוני, בהמשך שלח את בתו למכללה. לכן אמרתי שאריה לא הכיר את אבא בתקופה האחרונה”, אמרה בר שלום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות