הנשיא מפרגן לאלי ישי על “חברות אמיתית” ומשגר עקיצה לדרעי • צפו

בין נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין לח"כ אלי ישי קיים קשר טוב וארוך-שנים • בסרטון הנחשף לראשונה בחרדים10, נראה ריבלין כשהוא מודה לישי על תמיכתו בו בבחירות לנשיאות - ומשגר מה שנראה כמו עקיצה לעבר אריה דרעי שתמך בו רק ברגע האחרון
כ"ג כסלו התשע"ה / 15.12.2014 17:16

תמיכה נשיאותית? ח”כ אלי ישי יודיע הערב במלון הר ציון בירושלים, רשמית על פרישתו מתנועת ש”ס, והקמת מפלגה חדשה. ישי נהנה מקשרים חבריים עם רבים בפוליטיקה הישראלית, אחד מהם הוא נשיא המדינה ראובן ריבלין.

בין ריבלין לישי יש קשר טוב רב שנים.  בבחירות לנשיאות, ישי הודיע פומבית כי יתמוך בריבלין עוד קודם שבש”ס החליטו על כך, רק ברגע האחרון החליט דרעי להצטרף, והורה לש”סניקים לתמוך בריבלין.

 בסרטון שמתפרסם לראשונה בחרדים10, נראה הנשיא מודה לישי על תמיכתו בו לנשיאות המדינה, תוך שהוא משגר עקיצה לדרעי, שכאמור הצטרף ממש ברגע האחרון.

“אני נמצא פה עם אחד מהחברים הטובים שלי”, אומר ריבלין בחיוך רחב כשלצידו עומד ישי. “אני מכיר אותו למעלה מ-30 שנה, כאשר אני שימשתי כחבר מועצת עיר והוא היה עדיין העוזר של ניסים זאב, מ”מראש העיר”.

“כשהיה סגן ראש הממשלה, כשאירחנו אנשים מהעולם כולו, היה אלי אומר לכולם, אתם יושבים עם הנשיא הבא של מדינת ישראל”, שיחזר ריבלין.

“יש רבים שלאחר הבחירה מתייצבים מאחורי הנבחר”, אמר הנשיא ומי שירצה יכול לפרש זאת כעקיצה מרומזת לדרעי. “ויש חברים אמיתיים שמתייצבים מאחורי המועמד שלאחר מכן נבחר בכל הזמנים – גם ברגעים חזקים בפוליטיקה וגם ברגעים יותר רגישים”, פרגן ריבלין.

“כי יש עליות וירידות בפוליטיקה – אבל חברות אמיתית יש רק בין אנשים!” סיים הנשיא הנבחר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות