יו”ר מרצ: “המשימה שלנו – שאלי ישי לא יעבור אחוז החסימה”

זהבה גלאון תוקפת בחריפות את ח"כ אלי ישי ומצהירה: "אין לאדם כזה מקום בפוליטיקה הישראלית" • לדבריה, הוא "זרע הרס", הביא "שחיתות והעדפת מקורבים", "חשוך וגזען" ו"הח"כ העצלן ביותר"
שלומי צור
כ"ג כסלו התשע"ה / 14.12.2014 22:51

המפלגה החדשה של אלי ישי טרם נרשמה, ואפילו על השם יש התלבטות – אבל יש כבר מי שתוקף אותו בחריפות, והוא אפילו לא מאנשי ש”ס.

יו”ר מרצ, ח”כ זהבה גלאון, פרסמה הערב פוסט חריף בדף הפייסבוק שלה כנגד ישי, בו היא מאשימה אותו בשחיתות, גזענות וחוסר עשיה.

“יש לנו עוד משימה בבחירות האלה – לדאוג שהמפלגה החדשה שאלי ישי מתכנן להקים, לא תעבור את אחוז החסימה”, הצהירה גלאון.

“עזבו את זה שבשנתיים האחרונות, כחבר אופוזיציה, ישי זכה פעם אחר פעם בתואר הח”כ העצלן ביותר, שהכי פחות מגיע לוועדות ולמליאה”, כתבה גלאון. “עזבו את זה שאם הוא לא שר בממשלה, לא לרמה שלו לבוא לעבוד בבוקר. אני מעדיפה את אלי ישי ישי לא-עושה-כלום-וסתם-מקבל-כספי-ציבור, מאת אלי ישי שעושה.

“בשנותיו במשרד הפנים אלי ישי הצליח לזרוע הרס לא רק במשרד הפנים עצמו, שתחת חסותו פרחו בו תופעות של שחיתות והעדפת מקורבים, אלא במדינה כולה. הוא היה שר פנים חשוך וגזען, שלא פספס הזדמנות לשסות זו בזו את האוכלוסיות הכי מוחלשות ועניות בישראל ולגרוף על חשבונן הון פוליטי. בחסות משרדו, נבנה במדינה שלנו מתקן לכליאת אנשים שלא הורשעו, וילדים שנולדו כאן נשלחו בכוח למדינות רחוקות ולעיתים מסוכנות.

“הוא לא היסס להתנער מהאחריות הישירה שלו לאסון הנוראי בכרמל, עתר לבג”צ נגד מצעד הגאווה בירושלים, התגאה באמירות כגון “הומואים ולסביות הם אנשים חולים” ו”צריך להחריב את עזה” וכל מה שעשה עשה אך ורק למען עצמו או למען קבוצה קטנה וסקטוריאלית”, האשימה גלאון.

“לפי הפרסומים, אם רשם המפלגות יאפשר לו, אלי ישי יכריז בימים הקרובים הקמת מפלגה חדשה. אני לא מאחלת לו בהצלחה.

כשהיה בממשלה נאבקנו במדיניות הרעה שהוביל, ואם יהיה צריך נעשה את זה שוב. אבל אני מקווה ומאמינה שהציבור לא יבחר בו. אין לאדם כזה מקום בפוליטיקה הישראלית”, סיימה גלאון.

יש מקומות שהפוסט הזה, כך נראה, יעזור לאלי ישי מאוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה שגלאון אומרת
    15/12/2014 02:06
    שדה
  1. הוא שלאלי ישי אסור להביע את דעתו.הנה,הוא התבטא נגד ההומואים.מה פתאום?הוא חייב להיות בעד.הוא אמר שצריך להחריב את עזה.מה פתאום?הוא צריך לומר שצריך לתת לעזה נמל ושדה תעופה.הוא בכלל צריך להצביע מר”צ.צודקת.חסרים להם אנשים.כמה כבר מצביעים למר”צ.