“לא יתכן שקבוצה חרדית תמנע מרבע מיליון איש להתגייר”

לפיד הבטיח בישיבת סיעת יש עתיד: "מושב הכנסת הקרוב יעסוק במאבק ביוקר המחיה" • "נוריד את מחירי החשמל והמים ונתחיל בפיקוח אגרסיבי על מחירי מזון ומוצרי יסוד" • תקף את הבנייה במאחזים המבודדים בשטחים
שרי רוט
ג' חשון התשע"ה / 27.10.2014 15:21

שר האוצר, יאיר לפיד, הבטיח היום (שני) בדבריו בפתח ישיבת סיעת ‘יש עתיד’, כי במרכז מושב הכנסת הקרוב יעמוד המאבק ביוקר המחיה.

בהתייחסו ל’חוק הגיור’ אמר לפיד: “לא יתכן שקבוצה חרדית תמנע מרבע מיליון איש להתגייר”.

אחר כך גולל את תוכניותיו למושב החורף: “נעביר את התקציב עם תוספת לחינוך ולרווחה, ליישום מסקנות ועדת אלאלוף, נעביר את מע”מ אפס, את חוק מחיר מטרה, החשמל והמים יוזלו בינואר ונתחיל פיקוח אגרסיבי על מחירים במטרה להוזיל את מוצרי הייסוד. נלחם בכל מה שמרכיב את יוקר המחיה.

“יש כאלה שלא מאמינים לנו. אבל הבטחנו להעביר את חוק הגיוס והעברנו ועוד חוקים שהבטחנו והעברנו. במקביל נחזור לסדר יום מדיני ונתנגד בתוקף להכשרת מאחזים מבודדים”.

שרת המשפטים, ציפי לבני, התייחסה בפתח ישיבת סיעת ‘התנועה’ לאישור חוק הגיור לקריאה שניה ושלישית בוועדת החוקה של הכנסת.

“מי שלא רצה את חוק הגיור בממשלה קיבל אותו היום בכנסת. מי שעושה תרגילים ומפר הסכמים שלא יופתע שהוא נתקל בחומת מגן בתוך הקואליציה הזו”.

יו”ר האופוזיציה, ח”כ יצחק (בוז’י) הרצוג אמר בפתח ישיבת סיעת העבודה, כי המושב הקרוב יהיה האחרון של הממשלה: “אנחנו נוביל במושב הקרוב שורה של מאבקים… זה יהיה המושב האחרון של הממשלה הרעה הזו”, הבטיח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רבותי קצת מחשבה בלי נגיעות.
    27/10/2014 19:23
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. רבותי קצת מחשבה בלי נגיעות.
    [:גם:] “נחל החרדי” הולך לקרוע ולחתוך את עם היהודי.
    [:גם:] ח”ו להתיצב לצה”ל הולך וקורע וחותך את העם היהודי.
    [:גם:] האי צניעות של החרדים הולך וקורע וחותך את העם היהודי.
    אל דאגה. בני קורח לא מתו והם ממשיכים את דרכו בכל דור ודור.