דרעי: אחרי הבחירות נשתף פעולה עם כחלון, גם אם יקח לי מנדט

ימים ספורים לאחר שהודיע על כוונתו להקים מפלגה חדשה, זוכה השר לשעבר משה כחלון לחיזוק מפתיע מצד יו"ר ש"ס • "יקבל מאיתנו את מלוא שיתוף הפעולה, לא ניאבק אחד עם השני"
נחמן גור
ב' חשון התשע"ה / 26.10.2014 17:19

יו”ר ש”ס, ח”כ אריה דרעי, התייחס היום (ראשון) לכוונותיו של השר לשעבר משה כחלון להקים מפלגה חדשה – ואמר כי מפלגתו תשתף עמו פעולה.

“אחרי הבחירות יהיו שחקנים אחרים”, אמר דרעי. “כחלון יקבל מאיתנו את מלוא שיתוף הפעולה – גם אם יקח לי מנדט אחד פה או שם, כחלון זה בשורה. לא ניאבק אחד עם השני: ההיפך, יבורך – ברוך הבא למועדון”.

דרעי הדגיש: “אם יהיו לו עוד עשרה מנדטים נוכל ביחד לשנות – כחלון הוא חברתי, הוא גדל איפה שאני גדלתי. שנינו גדלנו במצוקה”.

על האפשרות שהממשלה תתפרק ויתקיימו בחירות השנה, אמר דרעי, כי למרות הדיווחים על מתיחות בין הגורמים המרכיבים את הממשלה, “ההנחה של ראשי הקואליציה היא שבשנה הקרובה אין בחירות. אני גם חושב שבשנה הקרובה לא יהיו בחירות, רק הנושא המדיני יכול לשנות את תמונת המצב”.

דרעי הבטיח: “בקדנציה הבאה נהיה מפלגה שמובילה את המלחמה למען השכבות החלשות – יש לי תוכנית סדורה עם אנשי מקצוע, נצרף גופים נוספים ואנחנו מקווים לצאת מכל מה שעברנו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טוב אז נבחר כחלון
    26/10/2014 21:07
    יואל
  1. אז נבחר כחלון

  2. הוראת מרן
    26/10/2014 21:27
    חי
  3. הוראת מרן דרעי לבחור כחלון ?