נתניהו צייץ את התשובה שלו לביידן: אף גורם לא יעצור אותנו

אחרי הצהרת הנשיא ג'ו ביידן על עצירת משלוחי הנשק לישראל אם תפלוש לרפיח - ראש הממשלה צייץ בחשבון הטוויטר הפרטי והרשמי שלו קטע באנגלית מנאומו בערב יום השואה, שם העביר מסר למנהיגי העולם שמפעילים לחצים על ישראל: "אם ישראל תיאלץ לעמוד לבד - היא תעמוד לבד"
אריה ריבקינד
א' אייר התשפ"ד / 09.05.2024 14:46

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (חמישי) תגובה ראשונה לאיום של נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן, לפיו לא יספק פצצות ופגזים לישראל אם היא תפתח במבצע נרחב ברפיח.

נתניהו בחר לפרסם תיעוד של קטע באנגלית מנאומו בטקס יום הזיכרון לשואה ב’יד ושם’, בו דיבר על העמידה מנגד של אומות העולם מול זוועות השואה.

 

“לפני 80 שנה בשואה העם היהודי עמד חסר אונים כנגד מבקשי נפשנו. אף מדינה לא הושיטה לנו יד לעזרה. היום אנו ניצבים שוב בפני אויבינו המבקשים להשמידנו”, אמר נתניהו.

נתניהו  אמר בנאום שפרסם היום שוב: “אני אומר למנהיגי העולם: שום לחץ שמופעל עלינו, שום החלטה בשום פורום בינלאומי, שום דבר לא יעצור את ישראל מלהגן על עצמה”.

נתניהו הוסיף: “כראש ממשלת ישראל – מדינת היהודים היחידה בעולם – אני מבטיח היום מירושלים, ביום הזיכרון לשואה ולגבורה: אם ישראל תיאלץ לעמוד לבד – נעמוד לבד.

“אך אנחנו לא לבד, בזכות אין-ספור אנשים הגונים התומכים במשימתנו הצודקת. אני אומר לכם: אנו נחסל את אויבינו הרצחניים. ‘לעולם לא עוד’ זה עכשיו!”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות