ח”כ דני דנון: הפריימריס ליו”ר הליכוד – רק בסוף ינואר

ראש הממשלה רצה להקדים את הבחירות הפנימיות בליכוד לסוף חודש נובמבר או תחילת דצמבר, כדי שאף מועמד לא יוכל להתארגן מולו, אבל יריבו ח"כ דני דנון חשב אחרת • יו"ר המרכז הודיע כי הבחירות יתקיימו רק בעוד שלושה חודשים • ישיבת המרכז שתוכננה לדיון ולהצבעה בנושא שינויי החוקה והפריימריז, תתקיים לקראת סוף דצמבר
יוני גרין
ב' חשון התשע"ה / 26.10.2014 13:24

הבחירות הפנימיות לתפקיד יו”ר תנועת הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה יתקיימו רק בעוד יותר משלושה חודשים – ביום רביעי, ח’ בשבט תשע”ה 28 בינואר 2015 – כך הודיע הבוקר (ראשון) יו”ר מרכז הליכוד, ח”כ דני דנון.

במקביל הודיע ח”כ דנון, כי ישיבת המרכז שתוכננה לדיון ולהצבעה בנושא שינויי החוקה, ובכללן קביעת שיטת הבחירות לבחירת מועמדי הליכוד לכנסת – תתקיים, כמתוכנן, בעוד חודשיים – ב-24 בדצמבר 2014.

ח”כ דנון אמר כי הוא מבין את בקשתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להקדים את הבחירות לראשות תנועת הליכוד, אך “אין לשדר בהילות על ידי קביעת מועד חפוז. יש לאפשר למועמדים השונים להיערך לבחירות מוקדמות באופן ראוי, כדי שהדמוקרטיה לא רק תיעשה – אלא גם תיראה”, הוסיף דנון.

ח”כ דנון יביא את הצעתו לאישור מרכז הליכוד.

ההחלטה של דנון מהווה מכה לראש הממשלה בנימין נתניהו, שתכנן להביא למרכז התנועה הצעה להקדים את הבחירות הפנימיות, כדי שאלה יתקיימו בסוף נובמבר או בתחילת דצמבר. את הרעיון להקדים את הבחירות לראשות הליכוד יזמו ראש הממשלה ומקורבו, שר התחבורה ישראל כ”ץ,  במטרה לסגור את סיפור הבחירות הפנימיות בהקדם, כך שאף מועמד אחר לא יוכל להתארגן כראוי להתמודדות. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות