סקר: הכי מרוצים מנפתלי בנט • מתנגדים להקדמת הבחירות

סקר ערוץ הכנסת המתפרסם היום מגלה כי נפתלי בנט מוביל בשביעות רצון הציבור מתפקודו, ואילו מלפיד הכי פחות מרוצים • 63% סבורים שאין לפעול להכנסת המפלגות החרדיות • ומתי יהיו בחירות?
נחמן וייס
כ"ט תשרי התשע"ה / 23.10.2014 19:00

מוביל: סקר ערוץ הכנסת המתפרסם היום, מביא נתונים מעניינים לקראת כנס החורף שיפתח בשבוע הבא.

מנתוני הסקר עולה כי, נפתלי בנט מוביל בשביעות הרצון הציבור מתפקודו עם 38%, אחריו הגיע ראש הממשלה נתניהו עם 36%, יו”ר האופזיציה יצחק בוז’י  הרצוג עם 32%, 26% מרוצים משרת המשפטים ציפי לבני, וסוגר את הרשימה שר האוצר יאיר לפיד עם 22% בלבד, שמרוצים מתפקודו.

גם בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, בנט מוביל על פני המתחרים, אם כי עדיין בפער גדול מנתניהו. 24% חושבים שנתניהו ראוי לתפקיד, 12% חושבים שדווקא בנט, 9% היו רוצים לראות את הרצוג או לבני כראש הממשלה, גדעון סער ומשה כחלון מקבלים 6% כל אחד, וגם פה לפיד סוגר את הרשימה עם 4% בלבד.

בשאלה מה הנושא הבוער שצריך להעסיק את הכנסת, 67% אמרו שהנושא הבוער הוא יוקר המחיה, 22% האיומים הביטחוניים על ישראל, 7% המשא ומתן עם הפלסטינים ו- 4% נושא דת ומדינה.

השבוע פורסם כי נתניהו החליט שלא לתמוך בחוק הגיור, וזאת בכדי לשמר את היחסים עם החרדים, 63% מהנשאלים אמרו כי נתניהו לא צריך לפעול להכנסת המפלגות החרדיות לקואליציה גם במחיר פרישת סיעות כמו יש עתיד או ישראל ביתנו. 24% השיבו בחיוב על השאלה.

ומה עם בחירות?  51% מתנגדים להקדמתן, 30% תומכים בכך. אולם הציבור נחלק בשאלה האם בכלל הכנסת תשרוד את כנס החורף, 42% חושבים שכן, לעומת 40% שסבורים כי זהו המושב האחרון של הכנסת ה-19.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות