מה גרם למותו של עובד הסנפלינג הדתי? “הכבל נחתך במכוון”

נתנאל רואי ערמי, עובד סנפלינג יהודי, מצא אתמול את מותו לאחר שצנח מגובה של 11 קומות • אחד הפועלים העיד: "גיליתי שהוא נחתך במכוון. זה היה ברור" • המשטרה: "בודקים את כל הכיוונים"
אבי כץ
כ"ב אלול התשע"ד / 17.09.2014 20:23

מוות מסתורי: מה הביא למותו של עובד הסנפלינג היהודי, אתמול בפתח תקוה.

אתמול בשעות אחר הצהריים, צנח נתנאל רואי ערמי, עובד סנפלינג דתי, מבניין בפתח תקווה, לאחר שרצועות הסנפלינג שלו נחתכו – ומת.

כוחות משטרה גדולים בפיקודו של מפקד המחוז ניצב ברונו שטיין, חוקרים את הטרגדיה.

על פי הדיווחים, החשד הוא, כי העובד היהודי צנח אל מותו מהקומה ה – 13 במגדל המגורים לאחר שפועל ערבי חתך את אחד הכבלים.

אולם במשטרה מסרבים לחשוף פרטים מהחקירה, או להגיב לדברים, ואומרים כי כל הכיוונים נבדקים.

מהפרטים המעטים הידועים עד כה עולה, כי ערמי עבד באתר הבניה יחד עם פועל יהודי נוסף בשם לירון עובדיה. תפקידם היה לסגור את מכסי האוורור של חדרי הביטחון הפרוסים בבניין, עבודה שהתבצעה באמצעות סנפלינג.

לקראת השעה חמש אחר הצהריים, היו השנים לקראת סיום העבודה, ולערמי נותר לסיים את סגירת פתח האוורור בקומה ה-11. והוא ביקש מעובדיה, שילך כבר לרכב בכדי להתארגן ליציאה הביתה. בשלב הזה, ערמי מרחף מעל הקומה ה-11. עובדיה הלך לרכב, ומשראה כי ערמי מתמהמה, חזר לאתר וראה כי הוא מוטל על הקרקע.

הוא כמובן מיהר להזמין את כוחות ההצלה, שנאלצו לקבוע את מותו במקום.

לפי דיווח בערוץ 7, אחד הפועלים סיפר לחוקרי המשטרה, “הייתי גם אני בסנפלינג בצד השני של האתר כשלפתע שמעתי צווחת אימים. ירדתי למטה ורצתי לצד השני אז נדהמתי לגלות כי הבוס שלי נחת על הקרקע. ראיתי שהכבל כרוך מסביב לבטנו ולכן לא יכול להיות שהוא השתחרר מהכבל. החלתי לבחון את הכבל עד לקצהו אז גיליתי שהוא נחתך במכוון. זה היה ברור”.

ערמי, בן 26, דתי תושב אחיעזר, נשוי ואב לשני ילדים. הלווייתו התקיימה היום אחר הצהריים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות