נתניהו: “רוצים אותי פי 6 מבנט, יותר מפי 2 מלפיד וכמעט פי 10 מגדעון”

נתניהו נאם בפתח ישיבת הליכוד והתייחס לפיגוע הקטלני ולצורך לגבות מחיר קשה מחמאס • בהמשך עבר לדבר על איראן, ועל "החוק האיראני", תוך שהוא מציין כי העם בישראל מעדיף אותו בראשות הממשלה
יוני גרין
י"ח כסלו התשפ"ב / 22.11.2021 15:45

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נשא דברים היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד והתייחס לפיגוע הרצחני אתמול בירושלים. “חמאס חייב לשלם מחיר כבד על הפיגוע המתועב הזה בלב ירושלים”.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

לדברי נתניהו, “מול הטרור יש להפגין יד קשה וחזקה. לצערי אנחנו לא רואים את היד הקשה הזו נגד הטרור, כפי שאנו לא רואים אותה במאבק נגד איראן”.

“בנט ולפיד ממשיכים לקיים את ההתחייבות ההזויה של לפיד לארה״ב למדיניות ״אין הפתעות״. המדיניות הזו כובלת את ידיה של ישראל. הרי אנו רואים שהאמריקאים מתנגדים לפעולות הללו ואז אין מבצעים”.

נתניהו התריע: “בכל יום שבנט ולפיד ממשיכים במדיניות הרופסת הזו נגד איראן הם מקרבים אלינו את העננה הקודרת הזו שמעיבה על ביטחונה ועל עצם עתידה וקיומה של מדינת ישראל”.

“אתמול ראינו את הפיגוע הרצחני בירושלים ואני ציפיתי מכל חברי הקואליציה לגנות את הטרור בקול רם, ברור וצלול. בלי תרגילים, בלי טשטושים ובלי התחמקויות. אבל רע״מ, התנועה של האחים המוסלמים, הוציאה איזו הודעה רפה, רק בעברית כמובן, שמגנה ״אלימות מכל צד״. אנחנו כבר מכירים את האמירות האלה שלא אומרות כלום”.

“אני דורש מרע״מ לגנות באופן מפורש, בעברית ובערבית, את פיגוע הרצח בירושלים. אני דורש מבנט לדרוש זאת מהם. הרי הם השותפים הבכירים שלו – מנסור הבוס”.

נתניהו לעג, “בנט לא מסוגל לעשות זאת מפני שהוא השליט את תנועת האחים המוסלמים על אזרחי ישראל הערבים, שרובם לא מעוניינים להיות נשלטים על ידי האיסלאם הקיצוני. רובם רוצים להיות חלק מהחברה הישראלית המתקדמת של המאה ה-21 ולא איזה חלק של ח׳ליפות מימי הביניים”.

“הציבור רואה את החולשה של הממשלה הזו. לכן הוא לא רוצה את הממשלה הזאת. אז מה הם עושים? הם מעבירים חוקים נגד מי שהציבור כן רוצה בו. הם עושים זאת בתהליך דו-שלבי. קודם מגבילים את כהונת הממשלה, דבר שלא קיים בשום דמוקרטיה פרלמנטרית בעולם. זה שלב א׳. בשלב ב׳ הם יביאו עוד חוק איראני שימנעו פרסונלית ממועמד שהציבור רוצה אותו מלכהן כראש ממשלה”.

הוא הוסיף, “אתמול פורסם סקר בערוץ 20 שמשקף סקרים דומים רבים. 54% מעדיף אותי בראשות הממשלה. פי 6 מבנט, יותר מפי 2 מלפיד וכמעט פי 10 מגדעון סער, שר המשפטים שהמפלגה שלו לא עוברת בעקביות את אחוז החסימה. גדעון סער רוצה למנוע מהציבור את ההחלטה שלו והבחירה שלו. הם דנים בחוקים האלה אתמול בממשלה ביום של פיגוע רצחני, הכל כדי לתת לכמה פוליטיקאים ופקידים להחליט מי יכול או לא יכול להתמודד, העיקר לשלול את הזכות של הציבור להחליט מי יוביל אותו”.

“זה לא יעזור להם. אנחנו נחליף את הממשלה ונבטל את כל החוקים האנטי-דמוקרטים שלהם ונחזיר את ישראל למדיניות תקיפה ואיתנה שתבטיח את עתידה. זה לא דמוקרטיה, לא משילות, לא שלטון חוק. זאת בריונות רודנית ותו לא ואנחנו לא נאפשר את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    54 אחוז
    22/11/2021 16:57
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הם בטלים ב 60