חולי נפש? בנימין נתניהו מעיד נגד אהוד אולמרט: “חצה קו אדום”

"לא מכיר התנהגות כזו אצל אף מנהיג בעולם", אמר נתניהו על אולמרט שכינה את בני משפחתו "חולי נפש". לדברי ראש הממשלה לשעבר, "הוא אומר זאת כקביעה קלינית, זה פשוט לא נכון"
חרדים 10
י"ג סיון התשפ"ב / 12.06.2022 10:10

הדיונים בתביעת הדיבה שהגישה משפחת נתניהו נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נמשכים הבוקר (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב, והבוקר עלה להעיד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

בנימין נתניהו נשאל על דוכן העדים: “האם אתה יכול לומר לשופט שהגברת נתניהו לא קיבלה תרופה פסיכיאטרית?”, נתניהו השיב: “לא”. שרה נתניהו התפרצה לדיון, והתבקשה לשתוק על ידי עורך הדין שלה יוסי כהן. בהמשך היא התנצלה בפני השופט.

ראש הממשלה לשעבר הוסיף על ההתבטאות של אולמרט, כי זה “דבר שלא נתקלתי בו, לא מכיר את זה גם במנהיגים בעולם, שמי שכיהן כראש ממשלה אומר על מישהו אחר לא כהבעת דעה או הכפשה הנהוגה לצערי במקומותינו, אלא כקביעת עובדה קלינית”.

“כדבר חותך, ברור, חד, על ידי ראש ממשלה לשעבר, כאילו הוא ממתיק סוד. כאילו יש לו חוות דעת מוסמכת או מקורות מידע מוסמכים, והוא משתף את הציבור וגורם לכך שאנשים יכולים לחשוב, מכיוון שזה ראש ממשלה לשעבר שמדבר על ראש ממשלה אחר בזמן בחירות, כאילו זו עבודה קלינית”.

נתניהו המשיך בעדותו, “מר אולמרט מביא את הדברים ולא כהבעת דעה. והוא נשאל על כך ואז בהבעת הדעה השנייה, אומרים לו אפילו בתוכנית שלא בדיוק אוהדת את משפחתי ואותי, ‘לא הגזמת קצת?’. יש התעקשות שלו שלא מדובר בהבעת דעה והחלטנו כמובן לצאת ולתבוע את הצדק והאמת”.

יו”ר האופוזיציה הוסיף: “זה נועד לפגוע בי לפגוע בסיכויים שלי להיבחר. במקביל האמירה נועדה להכתים ציבור שלם של פגועי נפש. באופן מעשי זה פשוט לא נכון. לא חל לגבי ולא בני משפחתי”.

כאשר נשאל על ידי עורך דינו של אולמרט מדוע לא תבע כאשר בממשל אובמה תדרכו נגדו כי הוא חולה נפש ענה נתניהו: “בחלל הפוליטי נוהגים לעשות כל מיני כינויים והשמצות והכפשות שאין בהם שום דבר. מבחינתי זו דוגמה קלאסית – ממשל עוין יוצא עם השמצות מהסוג הזה. אולמרט אמר שזו מחלה קלינית, וכך חצה את הגבולות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות