התבטאות מזעזעת • צפו: “אלימות המתנחבלים; תנו להפעיל נשק”

איש השמאל חיים שדמי, שעלה לכותרות כאשר איים על יאיר נתניהו - בהתבטאות מזעזעת נגד המתיישבים היהודים ביו"ש: ביקש כי יאפשרו לו להפעיל נשק כדי "להגן על הפלסטינים" מפני מה שהוא מכנה "אלימות המתנחבלים"
אריה ריבקינד
י"ח כסלו התשפ"ב / 22.11.2021 15:25

הסתה בכנסת: איש השמאל חיים שדמי, העיתונאי שעלה לכותרות כאשר איים על יאיר נתניהו – בהתבטאות מזעזעת נגד המתיישבים היהודים ביו”ש, אותם האשים באלימות כלפי הפלסטינים.

במהלך כנס בנושא בכנסת אמר שדמי: “אני לא מבין מה קורה פה. יש פה דיון כאילו הכיבוש ואלימות המתנחבלים התחילו בשנתיים האחרונות. אני שומע פה חבר כנסת אחר חבר כנסת מספר כמה הם תומכים. מה זה? זה כנס דברת? איפה פתרונות?

“אז אם אתם לא מסוגלים אנחנו השכפ”צ שלכם. אני רוצה להגיד, תוך זמן לא רב מאוד תהיה התארגנות שלנו, במרכאות, ‘מאחז בשטחים’. אנחנו נייצר את האבטחה לתושבים”.

שדמי הוסיף: “די לקרוא לזה מתנחלים, זו הזרוע האזרחית של הכיבוש. אנא, תנו לנו את הרשות להפעיל נשק. אנחנו נעשה את העבודה עבור הפלסטינים”.

השר עיסאווי פריג’ קטע את שדמי: “לא, לא, לא. זה לא מתאים”.

איש השמאל התעקש, תוך שהוא מבהיר: “לא נפגע באף אחד, לא נפגע”.

פריג’: “תחזור בך. לפי דעתי נסחפת”.

בארגון תורת לחימה, הגיבו להסתה החמורה של שדמי: “ארגוני חברה אזרחית של השמאל הקיצוני מבקשים לאחוז נשק ולהצטרף אל שורות החמאס נגד יהודים. לא הספיק לשמאל הסהרורי לתת פקודות לצה”ל נגד מתיישבים בכנס תומכי הטרור בכנסת, עכשיו הם מבקשים את הנשק לידיים. זה הפרצוף של קואליציית תומכי הטרור נגד צה”ל וההתיישבות. מקומם של מסיתים אלו, חברי כנסת וחברי ארגוני קיצון – הוא בכלא, ולא בכנסת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות