הימורים בלתי חוקיים, הלבנת הון: חרדים נעצרו בפשיטה של המשטרה

חקירה מורכבת ומסועפת של המשטרה על הימורים בלתי חוקיים ברשת על תוצאות משחקים בענפי ספורט, הובילה למעצר 13 חשודים, בהם חרדים תושבי בני ברק • גביית הכסף בוצעה בחלק מהמקרים תוך איומים והפעלת לחצים לתשלום • חשודים גם בהלבנת הון ועבירות מס • צפו במעצרים
חיים טוויל
כ' חשון התשפ"ב / 26.10.2021 11:46

חוקרי משטרה עצרו 13 חשודים ועיכבו עשרות נוספים, בגין חשד למעורבות בארגון וניהול אתר הימורים בלתי חוקיים ברשת.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

עשרות שוטרים מהיחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל”כ) בלהב 433, ביחד עם יחידת יהלום מרשות המיסים, פשטו על בתיהם ובתי העסק של החשודים במטרה לבצע מעצרים וחיפושים לשם חשיפת מבצעי העבירה והעמדתם לדין.

בין העצורים: עורך דין שחשוד במעורבות בניהול ההימורים, וחרדים תושבי בני ברק.

על פי החשד, החשודים ניהלו וארגנו אתר אינטרנט בארץ שעסק בהימורים “בטים” על תוצאות המשחקים בענפי הספורט השונים, במטרה להפיק רווחים כספיים באופן בלתי חוקי באמצעות סוכנים, אשר שימשו “צינור” להעברת הכספים של המהמרים למנהלי האתר, תוך שימוש בעסקי חלפנות כספים (צ’יינג’) לביצוע עבירות של הלבנת הון, עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון ועבירות מס, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

מחומרי החקירה עולה, כי המהמרים איבדו סכומי כסף גבוהים, כאשר גבייתם על פי החשד נעשית בחלק מהמקרים על ידי מנהלי האתר תוך איומים והפעלת לחצים לתשלום החוב.

בתום החיפושים נתפסו סכומי כסף מזומן במטבעות שונים, מסמכים, מכונות לספירת כספים, מחשבים, טלפונים וכרטיסי סים רבים.

כלל העצורים הועברו לחקירה במשרדי להב 433 וככל שיידרש לצורכי החקירה העצורים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל ביחד עם חוקרי יחידת יהלום מרשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה הכותרת היא לא חילול השם......
    26/10/2021 12:03
    דוד
  1. מן הראוי להתייחס לדבר לא רק כידיעה חדשותית אלא גם עם מרכיב של אמירה מוסרית יהודית.

  2. באמת רואים כאן בסרטון חרדים חחחחחח
    26/10/2021 13:09
    חיים
  3. ממש חרדים