פרוש: נשב עם מי שיכול לתת את התשובות לעקרונות שחשובים לנו

סגן שר החינוך מאיר פרוש לינון מגל ובן כספית על איתנות הברית בין הליכוד בראשות נתניהו והחרדים: "ממתי גדעון סער היה פסול אצלנו? אם ביבי לא יכול להרכיב ממשלה אנחנו נלך לאבדון?"
אריה ריבקינד
ח' טבת התשפ"א / 23.12.2020 14:11

בעוד 3 חודשים יצאו אזרחי ישראל לקלפיות: כפי המסתמן כעת, המלחמה האמיתית תהיה בגוש הימין, זאת בעקבות ריצתו של ח”כ גדעון סער.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • ניתן להרוויח כסף מהמצב

סגן השר במשרד החינוך מאיר פרוש השיב – בתכניתם של ינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM לשאלה האם ייתכן שיהדות התורה תחבור לאפשרות אחרת אחרי הבחירות – מלבד נתניהו.

פרוש הביע את דעתו באשר לאיתנות הברית בין הליכוד בראשות נתניהו והחרדים, והביע את דעתו על מה שנחשב עד כה כ’בלוק הימין’, ועלול להתפרק במערכת הבחירות, לדבריו.

“אם ביבי לא יוכל להקים ממשלה אז ביבי לא יהיה באופק, הוא לא יסתובב בכנסת כחבר כנסת, אין שאלה של ביבי. אנחנו לא פוסלים בני אדם. אנחנו לא נולדנו כדי ללכת למדבר אופוזיציה, אבל גם לא נולדנו להיות כבולים לקואליציה ולכיסאות. אנחנו דבקים בעקרונות שלנו, מי שיכול לתת לנו את התשובות לעקרונות שחשובים לנו אנחנו נדבר ונשב איתו. אם ביבי לא יכול להרכיב ממשלה אנחנו נלך לאבדון?”

עם זאת הדגיש: “אני לא חושב שמישהו בתחום המדיני מסוגל להתחרות עם מה שביבי עושה בהופעה שלו, בידע שלו. זה שיש אנשים שלא רוצים את ביבי? זה כל אחד מהסיבה שלו, אבל אם תהיה אפשרות לביבי ונלך למקום אחר? אני לא חושב”.

הוא הוסיף: “הרי בטוח שאם לפני שנה ביבי היה נותן תפקיד בכיר לגדעון סער הקרע הזה ביניהם לא היה קיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    היו לי פעם עקרונות מכרתי את כולם
    24/12/2020 00:06
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ואלו הם העקרונות : כסף, כסף ,כסף.