השר דודי אמסלם: התובע בהאג הוא אדם מוסלמי מטורף ואנטישמי

השר לשיתוף פעולה איזורי מתח ביקורת חריפה על התובע בהאג ותהה: "גנץ חבר בקבינט המלחמה, למה לא יצא נגדו צו מעצר?" • סבור שיש לחוקק את הרפורמה המשפטית: "היועצת המשפטית לממשלה היא האדם הכי מסוכן לדמוקרטיה"
חרדים 10
י"ד אייר התשפ"ד / 22.05.2024 11:44

השר לשיתוף פעולה איזורי דוד אמסלם מתח היום (רביעי) ביקורת נוקבת על החלטת התובע בבית הדין בהאג לדרוש צווי מעצר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט.

משה ביטון ‘שיחק’ אותה. רוצה גם מסלול להצלחה? • כך מצטרפים

בריאיון לרדיו קול ברמה אמר השר: “התובע בהאג הוא אדם מוסלמי מטורף ואנטישמי ואמר את מה שאמר וזה ברור לחלוטין שזה נובע ממניעים אנטישמיים”.

הוא הוסיף: “האמריקנים הרגו 3.5 מיליון יפנים במלחמת העולם, בעיראק ובאפגניסטן הם הרגו 400,000 אזרחים. ההחלטה הזו הגיעה בהסכמה שבשתיקה עם האמריקנים וגם השמאל הקיצוני לא קורע את הבגדים מההחלטה, כי המטרה שלו לבודד את נתניהו וגלנט.

“גנץ חבר בקבינט המלחמה, למה לא יצא נגדו צו מעצר? כל החלטה הם קיבלו בשלושה. האמריקנים מדברים עם גנץ ושומרים אותו מחוץ לתמונה”.

אמסלם קרא לחוקק את הרפורמה במערכת המשפט: “רפורמה יהיו חייבים לעשות כי מדינת ישראל לא מדינה דמוקרטית. היועצת המשפטית לממשלה היא האדם הכי מסוכן לדמוקרטיה”.

על חוק הגיוס אמר אמסלם: “בג”ץ לוקח סוגיה נפיצה חברתית וגורם לוויכוח פנימי בשעת מלחמה. ברור לחלוטין שהדבר לא מתקבל על הדעת. אלו אנשים שמייצרים כאוס תוך כדי מלחמה ועושים זאת בכוונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות