אוהבת טרנדים, מגמות חדשות? כך תקני נכון את האיפור • טיפים

חובבת מוצרים רב תכליתיים? חייבת מברשות מקצועיות? • ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, עם כמה עצות לצרכנות נבונה יעילה וחסכונית
תמי גיל
ו' כסלו התשפ"א / 22.11.2020 11:33

אוהבת טרנדים, מגמות חדשות?

אין יום שחולף, בלי המצאה של מוצר איפור חדש עם הבטחות למראה חדש ומפתה. אין עונה שלא נפתחת בלי קמפיין של “מראות וצבעי העונה חדשים לצד קולקציה עדכנית וטרנדית…”.

אז רק שתדעי: מראות לא מתחלפים כל שלושה חודשים, ובטח שלא טרנדים. מצד שני, יש נשים שמוכנות להוציא הרבה כסף כדי להראות מעודכנות.

מסקנה: צבע עונתי זו המצאה שיווקית. רוצה להתחדש בגוון צללית מפתיע? ערבבי בין כמה צלליות שבלאו הכי יש לך. רוצה צללית קרם בוהקת? ערבבי את צללית האבקה עם מעט קרם לחות.

חשוב לזכור: הסוד הוא להעז ולנסות.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

מעדיפה חברות מוכרות?

בצדק, הן מבטיחות סוג של איכות מבוקרת שחוסכת הרבה כאבי ראש. לרוב המוצרים טובים וגם המחיר בהתאם. אבל אם יש לך סבלנות לשוטט בין אתרים את יכולה לחסוך הרבה כסף.

מסקנה: נכון, לפעמים ההמתנה לחבילה שתגיע מלווה בעוגמת נפש (דואר ישראל), אבל כשאפשר לרכוש את אותו מותג במחיר הוגן ולעיתים בהרבה פחות מזה – שווה להיעזר ביתר סבלנות.

חובבת מציאות?

מי לא? למה לשלם יותר אם יש חנויות מותגים עממיים וזולים כגון: גולדן רוז, וואו-קוסמטיקס ואסנס, שנותנים מענה מצויין. המחיר משתלם והאיכות לא רעה. בענף האיפור מוציאים הרבה כסף על אריזות יוקרה, פרסום וכו’. בסופו של דבר מי שמשלם עבור כל זה היא הלקוחה.

זהירות: באון ליין יש מציאות, אך רכישה הזולה עלולה להסתיים (לא עלינו) בגירויי עור, דלקות עיניים או גרדת, שמובילה לפצעונים.

מסקנה: יש מוצרי איפור זולים וטובים. עדיף לבחון אותם בחנויות פיזיות ובעיקר לבדוק: מי היצרן? כמות החומר שבפנים? אישור משרד הבריאות, תוקף ועוד, כי יש זול וטוב ויש זול ולזבל.

חייבת מברשות מקצועיות?

את לא טועה. על מברשות לא שווה לחסוך. מברשות איפור איכותיות תלווה אותך שנים ארוכות ותאפשר להגיע לגימור מוצלח ואיכותי. הסוד טמון במברשת: באותה הנחה מדויקת של צבע שיוצרת מראה איפור מדוד, מאוזן, מושלם.

מסקנה: מצאת את המברשת הנוחה עבורך – אל תתפשרי. השקעה לטווח ארוך עדיפה על החלפת המברשות מדי שנה. על מברשת טובה לא חוסכים.

חובבת מוצרים רב תכליתיים?

הצדק איתך. מוצרים שהם גם וגם חוסכים מקום, כסף וזמן מול המראה. לדוגמה, סומק קרמי שהוא גם שפתון וגם צללית. שימר איכותי יראה נהדר גם על העפעפיים, מייק אפ-פודרה יעשה עבודה כפולה של מריחה ופידור. סומק-אבקה יכול לשמש צללית תואמת. עיפרון עיניים יכול לשמש כצללית אם מורחים אותו על קו הריסים ומטשטשים. צלליות בגוון חום-ירוק זית יכולות גם לשמש למראה גבות סמיך יותר.

מסקנה: הימנעי מסטוקים ובניית מלאי. החיפוש המתמיד אחר מייק-אפ מוצלח יותר לא בהכרח מצמיח סיפורי כיסוי טוב יותר, אך בהחלט יתרום לכיסם של היצרנים. הרבה מהמוצרים יכולים לשמש לכמה מטרות, ובמקביל יחסכו לך הרבה כסף.

• ירין שחף הוא מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות.

לכניסה לאתר – לחצו

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות