שמלות צנועות בסטייל שלי • ראיון עם המעצבת איילת שלמה

שיחה עם המעצבת המוכשרת איילת שלמה, מעצבת שמלות כלה ושמלות ערב צנועות, ברמת סטייל גבוהה, על אמנות העיצוב והתפירה האישית, ואיך שמלות צנועות משתלבות בטרנדים העדכניים ביותר • תוכן אינפורמטיבי
גיטי פרידמן
כ"ז אלול התשפ"ג / 13.09.2023 01:34
שמלת כלה צנועה

שלום איילת, תודה רבה שהסכמת לשוחח איתנו היום. אני מאוד רוצה לדעת יותר על העולם המרהיב שבו את מממשת את אמנות העיצוב והתפירה שלך ליצירת שמלות צנועות ובסטייל.

איילת שלמה: שלום, תודה על ההזמנה. אני מרגישה מאוד מאושרת לשתף אותך ואת הקוראים בכמה רעיונות לקראת ימי החגים.

ספרי תחילה על המסע שלך בתחום. ספרי לנו קצת על ההתחלה שלך וכיצד התפתח העניין שבשמלות צנועות?

איילת: בהחלט. התחלתי בעולם העיצוב כבר בגיל צעיר. בראשית דרכי הייתי תופרת פריטים קטנים בבית, יחד עם אמי. מאוחר יותר, בהתבגרותי, גיליתי שיש לי תשוקה גדולה לצייר וליצור דברים יפים. הלכתי ללמוד תפירה ועיצוב בסמינר בית יעקב, בהדרגה התמקצעתי בתחום של שמלות כלה צנועות ושמלות ערב צנועות.

התפתחות מרשימה. איך הגעת מהתפירה הקטנה בבית ליום הזה, בו את מתמחה בעיצוב שמלות כלה וערב מותאמות אישית ומשתתפת בעולם האופנה הצנועה בצורה מרשימה?

איילת: זהו מסע של הרבה עבודה, התמדה, והתמודדות עם האתגרים. תחילה, התחלתי לעבוד עם לקוחות פרטיים, ומהם התפתחה לי רשת של לקוחות מרובים בתחום. בהדרגה, התרחבתי והתמקצעתי בעיצוב ותפירת שמלות כלה צנועות ושמלות ערב צנועות.

בזכות העבודה המתמדת, הצלחתי לקרוא את השוק ולהבין את צרכי הלקוחות בעולם הדורש לבוש הצנוע. אני גם רגישה לטרנדים האופנתיים ביותר, וזאת במידה רבה בזכות השיתוף שלי עם מעצבים וסטייליסטים מוכרים בעולם האופנה.

 את נשמעת כמו אמנית אמתית שמתמקדת בפרטים. כשמדובר בעיצוב שמלות צנועות, מהם האלמנטים החשובים ביותר בעינייך?

איילת: כן, אני מאמינה באמת שהכל נמצא בפרטים הקטנים. העיקרון הבסיסי שלי הוא שהשמלה היא מוצר אישי ביותר, כמו כן חיוני שהכלה תוכל להרגיש בה נוחות ובטוחה ביום הגדול ובאירוע.

בשמלות שלי אני נותנת דגש רב לגזירה המותאמת אישית, לחומרים איכותיים ולגימור היוקרתי. אני תמיד משתמשת בחומרים מעולים שמסייעים לשמלה להיראות אלגנטית ומושלמת.

אנחנו יודעים שאת מתמקדת גם בהשכרת שמלות כלה. האם תוכלי לספר לנו יותר על תהליך ההשכרה ומה היתרונות שבו?

איילת: בהחלט. השכרת שמלות כלה וערב היא אפשרות נהדרת לנשים שרוצות להרגיש מרשימות ביום חשוב מבלי להשקיע סכום רב של כסף. כאשר כלה מתעניינת לגבי השכרה של שמלת כלה, היא רוצה לראות שמלה מוכנה ולמדוד אותה ובכך לדלג על השלב של העיצוב האישי.

תהליך השכרת השמלה כולל מפגש ראשוני שבו אני מכירה את הלקוחה ומבינה את צרכיה וטעמיה. לאחר מכן, אני מציעה מבחר שמלות כלה מותאמות ללקוחה. הלקוחה בוחרת את השמלה שמתאימה לה, ואנחנו מבצעות את ההתאמות הנדרשות על מנת שהשמלה תתאים בדיוק לגוף ולטעמים שלה.

היתרון הגדול בהשכרת שמלה הוא האפשרות לבחור מדגמים שכבר עיצבתי ומוכנים למדידה במקום. זהו פתרון מושלם לנשים שרוצות להתעדן ביום חשוב או באירוע גדול בלבד מבלי לעבור את השלב העיצובי ומציאת הבדים והתחרות המתאימות.

שמלות ערב - איילת שלמה

אחד התכנים המרכזיים שאנחנו רוצים לעסוק בו הוא איך להצליח לשמור על סטייל גבוה ובטרנדים הכי עדכניים גם כשמדובר בשמלות צנועות. אפשר לשתף אותנו בקצת רעיונות וטיפים בנושא?

איילת: כמובן! הסטייל והטרנדים הם חשובים לי מאוד, גם בשמלות צנועות. כאשר אני מעצבת שמלה, אני תמיד מחפשת את האיזון הנכון בין הצניעות והיציבות לבין הטרנדים העדכניים.

לדוגמה, אפשר לשים דגש על פרטים עדינים כמו תפירות מיוחדות או אביזרים מודרניים כדי לקבל מראה מעודן ומודרני. גם בבחירת הצבעים אני מתחשבת בטרנדים העדכניים ומצרפת אותם לטעמי האישי.

הטיפים שלך מאוד יצירתיים ומועילים. סגנון הצניעות מתפשט באופן גלוי בעולם היום. איך את מסבירה את התופעה הזו?

איילת: כן, אני מרגישה שבשנים האחרונות התרחשו המון שינויים בעולם האופנה ביחס לצניעות. נשים מבינות שאפשר להיות צנועות ובאותו הזמן להראות מרשימות ובטוחות.

השמלות הצנועות כיום אינן מגבילות, אלא בדיוק ההפך – הן מאפשרות לנשים להביע את עצמן באופן ייחודי ובלתי שגרתי. היום ישנם הרבה מעצבים וחנויות שמתמחים בסטייל הצנוע והמתוחזק, ולקוחות מתקשרות אליי מכל העולם בגלל השמלות הצנועות שלי.

מעניין לשמוע איך הפרט האישי משתלב בתחום הזה. מהן השמלות עם הפן האישי ביותר ומה ממרכז אותך בעיצובן?

איילת: בהחלט. בעבודתי אני מנסה להביא את האישיות שלי ואת החיבור הרחב שלי לעולם האופנה. השמלות שלי מתאימות לנשים שרוצות להראות יפות ובטוחות, תוך שמירה על הצניעות.

אני מרבה להכניס לשמלות פרטים אישיים שמייחסים אליהן טאץ’ מיוחד. זה יכול להיות רקמה מודרנית, תחרה מיוחדת, פרטי קשירה, או אפילו שרשרת אופנתית מרהיבה. זהו הסיבוב האישי שמעניין אותי הכי הרבה בעיצוב שמלות צנועות.

 נכון, הפרטים האישיים מספקים את האופציה להתעדן ולהרגיש באופן ייחודי. האם יש לך פריטים או שמלות מועדפים שיש לך אליהם חיבור מיוחד?

איילת: כן, יש לי פריטים מועדפים שאני נוטה אליהם. אני מאמינה בפשטות ובסטייל נצחי, ולכן הפריטים שאני אוהבת הם בעיקר שמלות כלה צנועות בגזרה קלאסית.

גם בשמלות ערב אהבתי במיוחד את השמלה הנמתחת והנקייה שהתחברתי אליה באופן אישי. היא הופכת את הגוף לנראות אלגנטית ומדויקת, ובערב הגדול היא מאפשרת גם נוחות מירבית.

מרגש לשמוע איך הפרטים האישיים משתלבים בעיצוב שלך. אנחנו רוצים להודות לך על השיחה וכיצד את מביאה את האמנות שבתוכך לחיינו.

איילת: בבקשה! תודה רבה על ההזמנה ועל ההזדמנות לשתף את הקוראים ברעיונות ובטיפים בתחום האופנה הצנועה. אני מקווה שהמידע שהבאנו יהיה מועיל ומעניין לכל מי שמחפש/ת להתלבש בסטייל ובצניעות.


הריאיון עם איילת שלמה חשף את הסודות שבעיצוב ותפירת שמלות צנועות בסטייל. בתשובותיה, איילת מדברת על החשיבות שבפרטים, היציבות, וההתאמה האישית, ומציינת את האיזון הנכון בין הצניעות לטרנדים העדכניים. בעולם האופנה הצנועה, איילת שלמה מביאה את רוחה ואת הסטייל האישי שלה לעולם המושגים הצנועים.

אתן בהחלט מוזמנות לבקר באתר של איילת שלמה ולהתרשם מהעיצובים המרהיבים שלה בקישור שמלות כלה צנועות  https://ayeletshlomo.com או לחלופין ניתן להתייעץ איתה בכל נושאי שמלות כלה וערב

בטלפון 03-381-8660

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות