שמלות כלה צנועות קולקציית 2020: מעצבת העל איילת שלמה מציגה (פ)

שמלות כלה צנועות הן השיא של כל חתונה מוצלחת במיוחד בתקופת הקורונה, אמנם אסור לערוך חתונות מרובות משתתפים, אבל שמלת כלה משאירה זיכרון לכל החיים לכלה ולחתן על ידי התמונות של החתונה כמובן.
גיטי גוטמן
ג' כסלו התשפ"א / 19.11.2020 20:33

שמלות כלה צנועות – אז מה בעצם חדש וטרנדי בקולקציית 2020?

היום פחות הולך מראה נפוח וצעקני. הכלות של 2020 יותר מתחברות למראה העדין והזורם שמחמיא בעיקר בצילומים.

בשנים קודמות, כלות היו מבקשות הרבה חרוזים ותחרות, מה שלא כל-כך פופולרי בטרנד העכשווי. משום מה כלות לא נמשכות יותר למראה הצעקני בעל הנוכחות המוגזמת.

האמת שיש כאן סוג של שינוי תודעתי רגשי שכלות רוצות לשדר כלפי חוץ: “אני שמחה מבפנים והשמחה שלי מקרינה את היופי כלפי חוץ”. תודעה זו מאוד מתאימה לשמלות כלה הפופולריות של השנה הזו.

כנראה שכל המצב עם הקורונה והחששות שמלוות את התקופה הזאת, באמת גורמת להעצמה נשית ונותנת לכלות תחושה של שמחה פנימית וביטחון עצמי ברמה הטובה ביותר, היכולות של כל כלה פתאום מתגלות ומבליטות את הטעם והסטייל הפנימי.

בנוסף נכנס הלוק הוינטג’י חזק בתקופה האחרונה, שמלות כלה צנועות שנראות לפעמים כאילו הכלה קיבלה את השמלה מאמא של סבתא.

אבל זה בדרך כלל ככה באופנה. הטרנדים של פעם הולכים וחוזרים וזה סוג של גלגל החיים של הסטייל.

בימנו שהבדים המצויים הם ברמת איכות גבוהה, זה כמובן שקונים אותם במקומות הנכונים בתל אביב כמו ב”קלסיק” או קדנה למראה יותר מפולש, מלאכת התפירה בסגנון אישי תופסת תנופה מאוד חזקה, פשוט כי האפשרויות הרבה יותר מגוונות.

יש כלות שמחפשות את המחיר הזול ביותר, אבל זו לדעתי מיסקונספציה, מחיר זול לפעמים אומר בדים באיכות ירודה, ותפירה לא מקצועית כל כך. הכי מומלץ זה לרדוף אחרי האיכות ואם יש אפשרות תקציבית גם לא לחשבן יותר מידי כי בסופו של דבר שמלת כלה צנועה ויפה היא הידור מצווה.

ברוב הפעמים האופנה בארץ מאוד מושפעת מאופנה הפופולרית באירופה. בשנים קודמות האופנה משם הייתה מגיעה לכאן בדיליי גדול, אבל היום בדור האינטרנט והרשתות החברתיות הכל מגיע לכאן באופן מיידי, דבר המאתגר מאוד את המעצבות בארץ, כי כל הזמן צריך להיות מעודכן במה שהולך בעולם האופנה הבינלאומי.

לעומת זאת שמלות ערב צנועות של קולקציית 2020 שונות בהרבה מהקו האופנתי של שמלות הכלה, שם יש דרישה גבוהה לחרוזים וכן למראה הצעקני יותר. יכול להיות שזה בא מהצד של “אם יש קצת אנשים באירוע לפחות אני אראה מיליון דולר” יש בזה משהו.

לסיכום פייטים אאוט, חרוזים אין, והמראה הקלאסי חזר לאופנה של שמלות הכלה, בעוד שבשמלות ערב עדיין באופנה החריזה הצבעונית והמראה הרענן.
צרו איתי קשר בטלפון: 054-210-8550 או בדף הקשר בקישור הבא
https://boikala.com

או כנסי לדף הפייסבוק שלי בקישור הבא:
https://www.facebook.com/boikala

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות