האתר של המעצבת איילת שלמה לשמלות כלה צנועות: עכשיו גם באנגלית

מעצבת שמלות הכלה המפורסמת איילת שלמה, המתמחה בשמלות כלה במגזר החרדי והדתי כבר למעלה מ-20 שנה • לאחרונה הציגה את העיצובים שלה לשמלות כלה ושמלות ערב צנועות גם לדוברות אנגלית • מטעמי צניעות האתר מיועד לנשים בלבד • כל התכנים המופיעים צנועים ומתאימים לאשה החרדית
גיטי פרידמן
ד' תמוז התשפ"ג / 23.06.2023 00:02
שמלות כלה צנועות בבני ברק-איילת שלמה

סלון כלות בבני ברק עכשיו גם לדוברי אנגלית ולתושבי חו”ל

אם את מחפשת שמלת כלה צנועה שתרגישי בה יפה ונוחה ביום המיוחד שלך, את חייבת לבקר באתר של המעצבת איילת שלמה.

איילת שלמה היא מעצבת מוכשרת ומנוסה שמתמחה ביצירת שמלות כלה צנועות לכלות שרוצות לשמור על הצניעות והאלגנטיות שלהן ברמת סטייל גבוהה. יש לה סלון כלות בבני ברק\גבעת שמואל, שבו את יכולה למצוא מגוון רחב של שמלות מדהימות להשכרה או לתפירה בעיצוב אישי.

באתר גם קטלוג עשיר לתסרוקות כלה וערב המכיל בתוכו את כל הטרנדים העדכניים והמיוחדים ביותר, שם תוכלו להתבונן במגוון גדול של תסרוקות כלה מיוחדות וגם נדירות, וגם מספרי טלפונים של מסרקות ומאפרות מומלצות לכלות שאיילת עבדה איתן במשך השנים.

אבל מה אם אינך מדברת עברית?

אל דאגה, כי איילת שלמה השיקה לאחרונה גרסה חדשה של האתר שלה באנגלית – https://ayeletshlomo.com/en, כדי שתוכלי לעיין בקולקציות והעיצובים שלה בקלות וליצור איתה קשר באינטרנט. האתר בשפה האנגלית מכיל את התכונות והתוכן של האתר העברי, אבל עם ממשק משתמש ידידותי וניווט ברור. את יכולה למצוא בו את כל המידע שאת זקוקה לו לגבי השירותים, המחירים, המיקום, וההמלצות של לקוחות מרוצים.

הנה חלק מהיתרונות של לבקר באתר של איילת שלמה באנגלית:

– את יכולה לראות תמונות של עיצובי השמלות היפות שלה, כולל שמלות ערב צנועות לשושבינות ולבנות המשפחה ואורחות.

– את יכולה לקרוא על הפילוסופיה העיצובית שלה ואיך היא יוצרת כל שמלה באהבה ובחשיבה על הפרטים.

– את יכולה ללמוד על ההצעות וההנחות המיוחדות שלה לכלות שמזמינות מראש או מפנות חברות.

– את יכולה למלא טופס קשר לתיאום פגישה או לשאול כל שאלה שיש לך.

– את יכולה להתקשר אליה ישירות בטלפון 03-381-8660 ולדבר איתה אישית.

האתר של איילת שלמה באנגלית הוא הזדמנות נהדרת לגלות את העבודה המדהימה שלה ולמצוא את שמלת החלומות שלך. בין אם את מחפשת שמלת כלה פשוטה או מעוצבת, קלאסית או מודרנית, לבנה או צבעונית, אצל איילת שלמה יש משהו לכולן. היא תעזור לך לבחור את השמלה המתאימה ביותר לגוף, לסגנון, ולתקציב שלך.

כל הבדים של השמלות נבחרים בקפידה על ידי איילת כאשר היא הולכת עם הכלה בליווי אישי לבחור בדים, איילת מכירה את כל חנויות הבדים והתחרות המשובצות ברמה הגבוהה ביותר מאיטליה צרפת ואירופה.

בין הסגנונות הרבים תוכלי למצוא שמלות תחרה עם חרוזים, שמלות נפוחות,  ושמלות נצנץ.

אל תהססי ובקרי באתר של איילת שלמה באנגלית היום. את תתרשמי מהמקצועיות, היצירתיות, והחביבות שלה. היא תעשה שתרגישי כמו מלכה ביום החתונה שלך.

איילת שלמה – המעצבת של שמלות כלה צנועות שאת תאהבי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות