בוגי יעלון: מתבייש בהנדל והאוזר I סבור שתפסל חלק מעסקת ביבי-גנץ

יו"ר תל"ם תוקף את שני חברי הכנסת שפרשו ממפלגתו • הנדל על העימות עם מאיר כהן: "נזרום עם הספין הזה, אני לא מתרגש מהפרובוקציות של יש עתיד"
יוני גרין
ג' אייר התש"פ / 27.04.2020 11:34

יו”ר מפלגת תל”ם, ח”כ משה בוגי יעלון, תקף הבוקר (שני) בראיון שהעניק לגלי צה”ל את חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר שפרשו ממפלגתו – ואמר: “אני מתבייש בהם”.

יעלון העריך בראיון: “בג”ץ יפסול הרבה ממרכיבי עסקת הליכוד-כחול לבן ונתניהו ינצל את זה כדי לתקוף את בג”ץ שוב”.

בהמשך הראיון טען יעלון: “ביום הזיכרון אנחנו אומרים ‘במותם ציוו לנו את החיים ושנהיה ראויים להקרבתם’, השנה אני מרגיש שאנחנו לא ראויים”.

מוקדם יותר הבוקר הגיב ח”כ יועז הנדל בראיון לגל”צ להאשמות שהטיח בו ח”כ מאיר כהן אתמול בדיון בכנסת, ואמר שהוא איננו מתרגש מהאיום להגיש נגדו קובלנה.

“מה שיפה אצל יש עתיד זה שהפרובוקציה הופכת לשקר, והשקר הופך לספין ואז לקובלנה. אני מזמין אותו להגיש הרבה קובלנות. נזרום עם הספין הזה, אני לא מתרגש מהפרובוקציות של יש עתיד, מי שרוצה שיראה את התחקירים על מאיר כהן בעובדה”, אמר הנדל.

הנדל הסביר גם איך נוצר הקרע: “יש עתיד קיבלו החלטה אסטרטגית, וזו זכותם אגב, להיות שותפים של בל”ד. אני ראיתי את זה מאחורי הקלעים מיד לאחר הבחירות.

“הם אמרו משהו אחד, ומיד לאחר מכן קיבלו החלטה אסטרטגית להיות שותפים שלהם. הם החליטו להתנגד לריבונות והתיישבות, כולל בבקעה. מותר להם להיות באזור מרצ והרשימה המשותפת, אבל אנחנו לא שם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות