בעיר אלעד מכניסים ‘לונה פארק’ לתוך הכוללים? • צפו

אברכי כולל 'חיים שאל' באלעד הופתעו: גדר לקראת הקמת לונה פארק מוקמה צמוד למדרכה - 90 ס"מ מדלת הכולל • האברכים לא המתינו ופרקו את הגדר • חבר המועצה ברק צברי: "כנראה ראש העיר החליט להרוס כולל קדוש כזה בדרך יצירתית. פשוט להכניס לתוכו לונה פארק"
אריה ריבקינד
ט' שבט התש"פ / 04.02.2020 13:41

האם באלעד מכניסים ‘לונה פארק’ לתוך הכוללים? הבוקר (שלישי) הופתעו אברכי כולל ‘חיים שאל’ לגלות כי ראש העיר, ישראל פרוש, החליט למקם לונה פארק צמוד לדלת של מבנה הכולל.

“הגדר של הלונה פארק מוקמה על מגרש החניה, 90 ס”מ מהדלת של הכולל. זה הזוי”, אומר אחד האברכים לחרדים 10.

אברך נוסף אמר: “הגדר הגיעה עד לפה, היא הייתה בבוקר צמוד למדרכה”.

חברי הכולל, הממוקם ברחוב יהודה הנשיא בעיר החרדית, יצאו ומחו.

העירייה, מצידה – כך הם אומרים – טוענת כי היה מכרז.

אלא שחברי הכולל לא המתינו זמן רב ופרקו את הגדר שנבנתה במקום. “הציבו את הגדר צמוד על המדרכה”, אומר האברך. “אז פרקנו אותה והכנסנו את המכוניות לחניה”.

חברי הכולל הזעיקו את חבר מועצת העיר, ברק צברי, שהגיע למקום: “בלתי ייאמן מה שנעשה פה. כנראה ראש העיר החליט להרוס כולל קדוש כזה בדרך יצירתית. פשוט להכניס לתוכו לונה פארק.

“נעזור להילחם בנושא ובעזרת ה’ נצליח. רק משונה הדבר שבעיר שרובה ספרדים נותנים דונמים על גבי דונמים לישיבות חסידיות שלא מהעיר, ואת הספרדים הפכו לסרח עודף עם לונה הפארק צמוד לכולל”.

לדבריו, “הכולל פועל 24 שעות ביממה, ומה שיהיה פה אם זה לא ייעצר – זה כולל ספרדי מהגדולים בעיר שפשוט ייהרס. מישהו אמר עיר הישיבות?!”

מעיריית אלעד לא התקבלה תגובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות