שלום עם שס? הגר”מ מאזוז: אין רצון לשלום אמת, לא יהיה שלום

לאחר שפגישות ידידות בשמחות הפכו במספר כלי תקשורת ל"התקרבות בשלום הספרדי בין ש"ס לבית הגר"מ מאזוז" - פרסמו אנשי ביתו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' הודעה: "מפרסמים שקרים חדשות לבקרים" • "מרן אומר: לא יתכן לעשות שלום שאינו שלם ואינו אמיתי תחת שינאה ונקמה"
יוסף גרינבוים
ד' שבט התש"פ / 30.01.2020 12:30

לאחר שפגישות ידידות לרגל שמחות הפכו במספר כלי תקשורת חרדיים ל”התקרבות בשלום הספרדי בין תנועת ש”ס לבית הגר”מ מאזוז” – יצאה הבוקר (חמישי) הודעה מביתו של ראש ישיבת ‘כסא רחמים’ נגד ה”שקרים”.

השבוע נערכה שמחת ‘שבע ברכות’ לבתו של הגר”ד יוסף. בשמחה השתתפו גדולי תורה ואישי ציבור, ובראשם הגר”מ מאזוז, המחזיק בקשרי ידידות קרובים עם  חבר מועצת חכמי התורה, שאף הופיע ונשא שיעור בישיבת ‘כסא רחמים’.

אלא שהיו כלי תקשורת שמיהרו להציג זאת כאילו ראש ישיבת ‘כסא רחמים’, “הפתיע את אבי הכלה כשטרח והופיע בשמחה, מה שמסמן כעוד פתח של התקרבות בשלום הספרדי בין תנועת ש”ס לבית הגר”מ מאזוז”.

גם פגישה שנערכה אמש בין חבר מועצת חכמי התורה הגר”ש בעדני, שהגיע אל ביתו של הגר”מ מאזוז, לרגל שמחת בר מצווה לנכדו של ראש הישיבה, הוצגה כבמהלך בו התנהל דיון מיוחד על האפשרות לשלום בין ש”ס ל’כסא רחמים’.

בעקבות זאת, בהודעה שיצאה מביתו של הגר״מ מאזוז – נאמר:

“היות וישנם כלי תקשורת שמפרסמים שקרים חדשות לבקרים, להלן ההודעה:

“מרן ראש הישיבה תמיד בעד שלום, ומרן חזר ואמר לא תיקום ולא תיטור, אני שלום וכי אדבר המה למלחמה. מרן אומר: לא יתכן לעשות שלום שאינו שלם ואינו אמיתי תחת שינאה ונקמה. כל עוד אין רצון לשלום אמת, לצערנו לא יהיה שלום”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חבל, ש"ס מפסידה את הקול שלי ושל עוד הרבה אחרים
    30/01/2020 13:59
    יוסף
  1. אסור ליהודים יראי שמיים לשנוא, לנקום ולנטור , יש לך בעיה עם מישהו, לך לבית דין צדק, זו הלכה,

    • עמוס   03/02/2020 00:56

      לא הבנתי אותך, אחי, למה שס מפסידה, היא עשתה את כל המאמצים לשלום ואהבה, ואני אומר לך את זה מידיעה ולא משמועות.