הנציג החרדי בא בהפתעה לחטיבת הביניים – וזה מה שהוא גילה שם

הנציג החרדי במועצת העיר הרצליה, אלעד צדיקוב, זועם על הפרת ההבטחה שניתנה לו על אופי החגיגות בחטיבת הביניים 'בן גוריון': המיצגים במקום כוללים סממנים נוצריים • "לערבוב מסורות ישראל עם מסורות הגויים - לזאת קוראים טשטוש זהות יהודית של ילדי ישראל"
חרדים 10
כ"ד כסלו התש"פ / 22.12.2019 14:20

חבר מועצת העיר הרצליה, אלעד צדיקוב, הגיע הבוקר (ראשון) בהפתעה לחטיבת הביניים ‘בן גוריון’ בעיר, וגילה: בניגוד להבטחות שניתנו לו בשבוע שעבר, כוללים המיצגים במקום סממנים נוצריים.

לפי דיווח בערוץ 7, צדיקוב ערך ביום רביעי האחרון סיור, במהלכו התחייבה מנהלת חטיבת הביניים כי לא מתקיימות כל חגיגות או מיצגי כריסמס בבית ספרה.

בהמשך טען צדיקוב, כי נעשה ניסיון לבלבל אותו ולגרום לו לחשוב שהמיצגים מתקיימים מחר ולא היום, על מנת שלא יגיע לבחון את הנעשה בבית הספר.

“ישנם דברים או יוזמות עצמאיות של מורים, כדוגמת יוזמתה של המורה לאנגלית בחטיבת הביניים, לערבוב מסורות ישראל עם מסורות הגויים”, אמר. “לזאת קוראים טשטוש זהות יהודית של ילדי ישראל”.

הוא הוסיף: “זה נעשה מתוך יוזמה לא אחראית של מורה רפוית הבנה בנושא, או מתוך אג’נדה רחבה יותר שמניעות קבוצות לחץ, עמותות וקרנות באופן מגמתי לטשטוש היהדות של ילדינו”.

“אינני מגזרי באכפתיות שלי”, מבהיר צדיקוב, “אינני דואג רק לילדי החינוך התורני. אכפת לי מכל ילדי ישראל. בית ספר ממלכתי שאינו דתי – איננו הפקר. גם בו לומדים ילדים יהודים. אין לאף אחד זכות ולגיטימציה לשטוף מוחם ברוח נצרות, ברוח זרה, ברוח יוון. זהו חג חנוכה, העמדת רוח ישראל בגאון בעם ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות