9 מליון לסיום הש”ס? “שלא תבכו אם ידפקו לכם שוטרים בלילה”

מעמד סיום הש"ס אמור להתקיים ב'דרך אם המושבות' בפאתי ב"ב - אלא שלפי שעה אין אישור מהמשטרה • אבל גם אישור התקציב לאירוע מעורר תהיות: תוך שעות הוא קפץ מ-6 מליון ל-9 מליון ש"ח • חבר מועצה: "שמעתם פעם על אירוע עירוני שעולה כמעט 10 מיליון שקל? זה באמת מסריח"
אריה ריבקינד
כ"ב כסלו התש"פ / 20.12.2019 14:16

בעוד תנועת ש”ס תקיים אירוע סיום הש”ס במסגרת ‘הדף היומי’ באיצטדיון ‘ארנה’ בירושלים ביום ראשון ליל זאת חנוכה, ביהדות התורה העניינים יגעים יותר.

בשלב זה, זמן קצר מאוד לפני המועד בו יסיימו רבבות הלומדים את הש”ס, עדיין לא ברור היכן יתקיים מעמד ‘סיום הש”ס המרכזי’.

לפי הפרסומים של הוועדה המארגנת, מעמד “האירוע ההיסטורי שמאחד את כל העם היהודי”, יתקיים ב’דרך אם המושבות’ בפאתי עיר התורה והחסידות בני ברק, ביום שלישי, ג’ בטבת.

אלא שלחרדים 10 נודע, כי בשלב זה ככל הנראה האירוע לא יתקיים בבני ברק, משום שגם לאחר פגישה שנערכה אמש (ליל שישי) בין המארגנים למשטרה, טרם נמצאה נוסחה שתאפשר קבלת אישור של המשטרה לקיים את האירוע במקום. “עושים כל מאמץ לפתור את זה”, אומרים המארגנים.

גם אישור התקציב לטובת האירוע מעורר תהיות רבות.

איתי גדסי, הכתב הפוליטי של רדיו ‘קול חי’, דיווח אמש כי  “גזבר עיריית בני ברק שיגר מייל לקראת ישיבת המועצה בו ביקש לאשר תקציב של 6 מיליון שקל לטובת אירוע סיום הש”ס המתוכנן באם המושבות. אלא ששעות מספר אחר כך הוא שיגר מסמך חדש, בו עלה הסכום ל-9 מיליון שקלים.

“האירוע מיועד לקלוט 30 אלף איש. מוזר”, ציין.

 

צילום: טוויטר, איתי גדסי

חבר מועצת העיר מטעם הליכוד, יעקב וידר, תקף אמש, במהלך ישיבת מועצת העיר, את אישור העברת התקציב לאירוע.

“אתמול בלילה הופתעתי לגלות שבישיבת המועצה היום העסקנים מתכננים לעשות מחטף ולהעביר לאירוע שהם מארגנים לא פחות מתשעה מיליון שקלים (!!!) שיגיעו ממשרד הפריפריה הנגב והגליל”, סיפר וידר בדף הפייסבוק שלו.

“שמעתם פעם על אירוע עירוני שעולה כמעט עשרה מיליון שקלים? ועוד בתקופה של ממשלת מעבר, שמקצצים בבשר החי של שירותי הרווחה ושל האנשים הכי מסכנים, בפרט בפריפריה הנגב והגליל. אז עשיתי כמה טלפונים. יש לי כמה חברים במשרדי הממשלה. כולם אמרו לי אתה צודק, זה באמת מסריח”.

וידר הוסיף: “אמרתי היום לפרוטוקול – שההצבעה הזאת לא רק לא חוקית, אלא שמי שמצביע בעד ושותף לשוד כספי הציבור שלא יבכה אם ידפקו לו שוטרים בבית בלילה ויוציאו אותו מהמיטה.

“בזמן שיש אנשים בבני ברק שמתלבטים אם לקנות לחם או חלב לילדים, העסקנים משתוללים עם כספי הציבור והטירוף הזה חייב להיפסק”.

בעיריית בני ברק הגיבו: “העירייה לא קשורה לאירוע סיום הש”ס. היא צינור להעברה של התקציב ממשרד הפריפריה”.

בש”ס אומרים:  “זה לא אירוע שלנו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ההתנהלות מסריחה עד לב השמיים
    21/12/2019 20:31
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. המון אחראיים בלי עין הרע והאזרח הקטן שרוצה לשמוח עם הסיום נדפק מכל הכיוונים

    כל הכבוד לכם שאתם עוקבים תמשיכו לעקוב ולדווח

  2. מה לנו כי נלין -במקום ללון באהלה של תורה
    23/12/2019 17:02
    אגף 10 מעשיהו
  3. ממשרד חדד רוט שנהר נמסר כי הם כבר ערוכים מוכנים ומזומנים 💰 לייצג את הנוגעים בדבר החל מרגע פתיחת מסע הרדיפה המשטרתית נגדם מהדפיקה על דלת ביתם ועד שלב מעצרם, גיוסם כעדי מדינה ולאורך כל הליך האכיפה הבררנית המלווה בהפיכה שלטונית.