כ”ץ: סער הכניס קמפיין אנטי ביבי • ברקת: סכין בגב במובן הפוליטי

שר החוץ ישראל כ"ץ על הפריימריז בליכוד: "בעיני אנשי הליכוד סער מייצג את מי שמכניס את קמפיין אנטי ביבי לליכוד. לא תהיינה בחירות רביעיות - אלה בחירות של הכרעה" • ברקת: אתה רואה חשמל באוויר באירועים של ראש הממשלה. התוצאות יביעו את הכעס והתסכול מההתנהגות הזאת
חרדים 10
כ"א כסלו התש"פ / 19.12.2019 10:38

השר ישראל כ”ץ אמר הבוקר (חמישי), בריאיון לתוכנית “דקל-סגל” בכאן רשת ב – על הפריימריז בליכוד: “גדעון סער כרגע בעיני אנשי הליכוד מייצג את מי שמכניס את קמפיין אנטי ביבי לליכוד. הוא לא שמאל ולא בוגד. אני עם נתניהו ואנחנו הולכים ביחד למלחמה הזאת. לא תהיינה בחירות רביעיות – אלה בחירות של הכרעה”.

חבר הכנסת ניר ברקת התייחס בריאיון לדב גיל-הר בתוכנית “הבוקר הזה” בכאן רשת ב לפריימריז לראשות הליכוד ואמר: “אני חושב שהפריימריז היו טעות. אנחנו מתעסקים פנימה במקום החוצה. אבל אם כבר צריך לעשות פריימריז, עושים את זה כמו שצריך. אתה רואה חשמל באוויר באירועים של ראש הממשלה. אוהבים מה שהוא עשה בעשור האחרון”.

ברקת הוסיף: “אנשים כועסים כי הם מבינים מה רוצים בשמאל ומה רוצה התקשורת. אנשים שרוצים לפרק את הגוש תומכים בגדעון סער.

“הסיבה שכועסים, זו תקיעה של סכין בגב, במובן הפוליטי של המילה. לא עושים דברים כאלה בליכוד. אף פעם לא פעלו ככה מול מנהיג. התוצאות יביעו את הכעס והתסכול מההתנהגות הזאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות