‘לא בכאילו ולא לפעמים’: האם זה הקמפיין שיביא לגוש הימין את ה-61

מפלגת הימין החדש השיקה קמפיין בחירות תחת הסיסמה: "ימין בטוח - לא בכאילו ולא לפעמים" • הקמפיין יכוון ל"מצביעי ימין רך שחונים בכחול לבן ואצל ליברמן"
אריה ריבקינד
י"ח כסלו התש"פ / 16.12.2019 12:18

מפלגת הימין החדש השיקה היום (שני) קמפיין ממוקד למצביעי ישראל ביתנו וכחול לבן, תחת הסלוגן “הימין החדש ימין בטוח – יש ימין בכאילו, יש ימין לפעמים”.

תחת הסיסמא, מתייחסים בקמפיין לכחול לבן וליברמן בעקיצה: “ימין בכאילו” ו”ימין לפעמים”.

הקמפיין יופנה בעיקר למגזר הרוסי ולערים בהן ריכוז גבוה של מצביעי כחול לבן – בדגש על תל אביב והשרון.

יו”ר הימין החדש, נפתלי בנט, הודיע לפעילי המפלגה כי המפלגה יוצאת כבר עתה במה שהוא הגדיר “קדם קמפיין”, שמטרתו לפנות למצביעים אותם הגדיר “ימין רך”.

“חברים, בזמן הקרוב אנחנו נצא ב’קדם קמפיין’, שזה בעצם לתקופה ראשונית של מספר ימים”, כתב בנט באחת מקבוצות הוואטסאפ של המפלגה.

הוא הסביר שקדם הקמפיין יכוון למי שהוא מגדיר “מצביעי ימין רך שחונים בכחול לבן ואצל ליברמן”.

 

בנט מגבש בימים אלה את הרשימה לכנסת, את צוות הקמפיין ואת המסרים המרכזיים. בימים הקרובים יוקמו מטות הפעילים של המפלגה וייקבעו כנסים ראשונים.

מהימין החדש נמסר, “אין שלטון ימין בלי ימין חדש גדול, שיפסיק את ההתחזות של מפלגות אחרות. ימין זה לא רק במישור המדיני. אנחנו ימין כלכלי, ימין של חרות הפרט, ימין שלא מחויב לוועדים. הימין החדש הוא ימין בטוח, לא כאילו ולא לפעמים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות