חוששים מ’עוצמה יהודית’? הבית היהודי הודיעו: לא יתקיימו פריימריז

בבית היהודי קוראים לאיחוד עם האיחוד הלאומי במתכונת הרשימה הקיימת - ולא לצאת לפריימריז • "בפרק הזמן הקצר שיש בידינו, אנו סבורים שיש לרוץ באותה המתכונת כמו בפעמים הקודמות ולשאוף לחיבורים נוספים"
אריה ריבקינד
י"ח כסלו התש"פ / 16.12.2019 10:06

מפלגת ‘הבית היהודי’ מפרסמת הבוקר (שני) את עמדתה בסוגיית המתווה בו ניתן לטעמם להגיע לאיחוד במפלגות הציונות הדתית.

לטעמם, פריימריז כעת יביא לשינוי פני מפלגת הציונות הדתית, ועל כן יש לבחור באפיק קיבוע הרשימה הקיימת.

“במשך שנה בזירה הפוליטית הסוערת, שכולה מערכות בחירות, פעלנו לאחד את השורות בציונות הדתית, להציל את גוש הימין וגם התפשרנו לטובת הכלל, ידענו לוותר על ההנהגה לטובת האיחוד מתוך דאגה כנה לשלטון הימין.

“מהכרות עם שותפינו אנחנו מאמינים שהדאגה לכלל מדריכה גם אותם. איננו מאמינים ששיקולים אחרים מנחים אותם”, נאמר בהודעת המפלגה.

“מתוך אחריות לחיבורים ולאיחודים בפרק הזמן הקצר שיש בידינו, אנו סבורים שיש לרוץ באותה המתכונת כמו בפעמים הקודמות ולשאוף לחיבורים נוספים”.

במפלגה מבהירים: “אנו רואים בפריימריז עקרון ראוי ואף היינו היחידים בציונות הדתית שעשו זאת במשך שנים, אך עם זאת כרגע זו משימה שאיננה יכולה להתכנס. אם מפני שהימין החדש אינם לוקחים חלק ואם מפני הדאגה לפני מפלגת הציונות הדתית שעלולה להשתנות.

“הבית היהודי קובעת מסלול לפריימריז ולאיחוד מלא בין המפלגות, ובשלב זה, בעיצומה של מערכת הבחירות, ממליצה על המשך עבודת צוותי העבודה לאיחוד מלא ולקיבוע הרשימה המשותפת כפי שעושות שאר המפלגות. אנו קוראים לאחינו מהאיחוד הלאומי לשוב לשולחן המו״מ ולסכם באופן מיידי את הריצה המשותפת על בסיס ההסכם הקיים ואת עקרונות המיזוג”.

בשל כך, מודיעים במפלגה: “הבית היהודי תרוץ בבחירות הקרובות עם אותם הדגלים והערכים לשמם נשלחנו; צמצום פערים, חינוך ממלכתי, דאגה לפריפריה, בטחון, חיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון והעמקת הזהות והמורשת של עמנו”.

“נעשה כל מאמץ לעשות שוב את החיבורים הנכונים שישמרו על כוחה של הציונות הדתית בבחירות הקרובות ובכך גם לשמור על שלטון הימין”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    84000 הצביעו: בן גביר מקום ראשון!
    16/12/2019 14:42
    לפי העובדות ובאחריות
  1. העם רוצה עוצמה יהודית!

  2. עוצמה יהודית
    23/12/2019 12:05
    חיים אלף
  3. למה אתם מפחדים מעוצמה יהודית ולמה אתם לא מקשיבים לרוב הציבור ולא לעסקנים צבועים שמפחדים על המקומות שלהם כמה אתם חושבים שתתעלמו מהאמת ההתנשאות שלכם על עמך ישראל האמיתיים מעוצמה יהודית תעלה לכם בשלטון ולא למדתם כלום משתי מערכות הבחירות האחרונות אתם בדרך שלכם הצבועה והפסילה של אנשיי עוצמה כי אתם פוחדים מהרעש שה0מול עושה לכם על חיבור עם כהנא ואתם מקשיבים להם ואתם לא תגידו ל0מולנים הארורים שעדיף כהנא ולא תומכי מחבלים ובעד מחיקת המדינה היהודית עם המחבלים האלה בכנסת ישראל אין לכם בעייה אבל עם יהודים שיותר כשרים גם מימכם ומכל מי שחושב שהוא ימין רק אתם בהתנשאות שלכם על עמך ישראל רק אתם תיהיו האשמים כשיגיע רגע של פינוי מתיישבים אבל גם זה לא מפריע לכם שעם ישראל והימין בסכנה ואתם עסוקים באגו האליטיסטי שלכם ושעם ישראל ילך לעזאזל