למה הוא דורש גט? “אשתי גבוהה ממני ב-20 ס”מ ומכנה אותי ‘גמד”

תיק מוזר הגיע לפני הדיינים בבית דין במרכז הארץ, ובו טוען גבר שאשתו הגבוהה ממנו ב-20 ס"מ עולבת בו ומכנה אותו בשם 'גמד' • הבעל: "ביקשתי ממנה שתפסיק לכנות אותי גמד, אבל היא ממשיכה"
דוד ליבוביץ
י"ד כסלו התש"פ / 12.12.2019 15:20

דיווחים על גירושין מוזרים בין בני זוג אינם דבר מפתיע למרבה הצער, אולם הסיפור הזה שהגיע לבית הדין הרבני במרכז הארץ הפתיע אפילו את הדיינים הותיקים.

בני הזוג, שסיפורם הובא באתר mako נישאו לפני כ-20 שנה. הוא שיפוצניק באמצע שנות ה-40 לחייו, והיא מנהלת בכירה בחברת פיננסים. בני הזוג הורים לשלשה ילדים.

חייהם של השנים היו מאושרים עד שבחודשים האחרונים החל הבעל להתלונן כי אשתו עולבת בו בשל גובהו.

מתברר כי האיש נמוך מבת זוגו בכ-20 ס”מ, ולטענתו של הגבר, בחודשים האחרונים אשתו החלה לפתע להקניט אותה בתדירות גבוהה ולועגת לו על גובהו: “בכל פעם שאשתי כועסת עלי היא מכנה אותי גמד וזה מעצבן מאוד. בנוסף, היא כל הזמן אומרת לי ‘שאני גמד שלא יודע מה לעשות עם עצמו’, וזה מרתיח ופוגע”, סיפר הגבר.

הגבר טוען כי הערותיה של אשתו שמתנשאת לגובה של 1.80 מטר, על גובהו, כ-1.60 מטר, הוא דבר שפגע בביטחון העצמי שלו: “ביקשתי ממנה שתפסיק לכנות אותי גמד, אבל היא ממשיכה”.

וכך, לאחר תקופה בה ספג לא מעט עלבונות קשים לטענתו, החליט הגבר להגיש נגד אשתו תביעה לבית הדין הרבני וביקש לחייב אותה במתן גט, חלוקת הרכוש המשותף ותשלום פיצוי גבוה על ההעלבות כלפיו.

האישה מצדה, באמצעות עו”ד שרין סולן, הגישה כתב הגנה לבית הדין ובו ביקשה לדחות את טענות בעלה וסיפרה כי דרישותיו לקבל פיצוי כספי גבוה היא עזות מצח וזאת רק בגלל שהיא מקבלת משכורת הרבה יותר גבוהה ממנו. האשה הגישה טענות נוספות שבגינן לטענתה – ‘הזוגיות ביניהם נגמרה’.

דייני בית הדין הרבני צפויים לדון בחודש הבא בתביעת הבעל, אז הם צפויים לקבוע האם אכן מגיע לו גט ופיצוי כספי על כך שאשתו כינתה אותו בשמות גנאי והעליבה אותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות