בחירות או ימין צרה? ליברמן לא יודע מה יותר גרוע ומבין את הח”כים

יו"ר ישראל ביתנו לא פוסל על הסף הצטרפות לממשלת ימין צרה: "אני מבין את אי שביעות הרצון בסיעה" - והדרישה ללכת לממשלת ימין צרה
חרדים 10
ה' כסלו התש"פ / 03.12.2019 14:52

יו”ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לא פוסל על הסף הצטרפות לממשלת ימין צרה.

בראיון שהעניק בצהרים (שלישי) לערוץ הכנסת התייחס ליברמן לדיווח בחדשות 12, כי ח”כים מישראל ביתנו נפגשו עמו ואמרו כי עליו ללכת לממשלת ימין צרה – אם לא תהיה אחדות.

“בחירות או ימין צרה – לא יודע מה יותר גרוע, אבל אני מבין את הח”כים בישראל ביתנו שמתקוממים נגד התנהלות של כחול לבן”, אמר ליברמן.

 

על פי דיווח של דפנה ליאל בחדשות 12, יו”ר סיעת ישראל ביתנו ח”כ עודד פורר וח”כ חמד עמאר, מספר 6 ברשימה, נפגשו הבוקר עם יו”ר המפלגה וקראו לו לחבור לממשלת ימין צרה – כדי למנוע בחירות.

עמאר ופורר אמרו לליברמן: “מדינת ישראל לא יכולה לסבול שלוש מערכות בחירות בשנה. יש פה גם מדינה לנהל. בכחול לבן אמרו שישראל לפני הכל – אבל הם מסרבים לכל ההצעות”.

לדבריהם, ישראל ביתנו הבטיחה לגבות מחיר ממי שלא ילך לממשלת אחדות. “הגיע הזמן לגבות את המחיר”, אמרו. “הגיע הזמן להבהיר לכחול לבן וליאיר לפיד  שאם הם ימשיכו לסרב לאחדות, אז האלטרנטיבה תהיה ממשלת ימין צרה כדי למנוע בחירות”.

עוד אמרו השניים: “אחרי שראינו את שיתוף הפעולה של חברי הכנסת של כחול לבן וטיבי כדי להעביר כספים קואליציוניים למפלגות חרדיות, ברור שהם כבר בבחירות. כחול לבן מנסה להכשיר את הקרקע לממשלה עם החרדים בסיבוב הבא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות