בעלי ברים ב’מחנה יודה’ פוצצו טקס עם ליאון: “החרדים לא יסגרו אותנו”

בירושלים היה אמור להתקיים הערב טקס חנוכת רחוב השקמה המשודרג • אלא שחלק מבעלי הברים והמסעדות באיזור הניפו שלטי מחאה, על רקע החשש שלהם כי בוצעו צעדים לסגירת חיי הלילה בשוק - ומנעו את קיומו
חרדים 10
כ"ג אלול התשע"ט / 23.09.2019 17:53

הערב (שני) היה אמור להתקיים בירושלים טקס חנוכת רחובות השקמה ובית יעקב המשודרגים. אלא שחלק מבעלי הברים והמסעדות באיזור, שהניפו שלטי מחאה עם הכיתובים “החרדים לא יסגרו אותנו” – מנעו את קיומו.

לפי דיווח של שלומי הלר באתר ‘כל העיר’, טקס חנוכת רחוב השקמה, שהיה אמור להתקיים במעמד ראש העיר, התעכב במשך דקות ארוכות, במהלכם קראו בעלי עסקים קריאות נגד ראש העיר משה ליאון ונגד ועד הסוחרים הזמני שמונה על ידי העירייה.

המוחים דרשו לקיים בחירות מיידיות לועד סוחרי השוק והביעו את מחאתם.

מחאת בעלי הברים והמסעדות מגיעה, בין השאר, על רקע החשש שלהם כי בוצעו צעדים לסגירת חיי הלילה בשוק.

מחלוקת נוספת קשורה לבחירות לוועד סוחרי השוק.

בעיריית ירושלים טוענים כי בחירות יתקיימו בקרוב, אך המתנגדים טוענים כי חלפו כבר למעלה מ-9 חודשים מאז נבחר ראש העיר ואין סיבה שלא ייערכו בחירות.

מלשכת ראש העיר ליאון נמסר ל’כל העיר’: “ראש העיר הגיע לשוק על מנת לחנוך את הרחובות החדשים והמהפך שעבר השוק בחודשים האחרונים בנושא תשתיות, מדרכות ונראות השוק.

“השוק ימשיך לצמוח ולפרוח. עסק אחד סורר לא מייצג את השאר. נציגי ועד הפעולה של השוק נמצאים בקשר יומיומי עם הסוחרים וכך נמשיך לרווחת הכלל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות