נתניהו: נחיל ריבונות על כל יישובי יו”ש I בנט: הוא אימץ התכנית שלי

ראש הממשלה השתתף בטקס בבית הספר באלקנה והכריז: "אנחנו לא נעקור פה אף אחד. לא יהיה יותר גוש קטיף, לא יהיו יותר עקירות" • בנט: "'לפני שמונה שנים כשראש הממשלה מהליכוד דהר לעבר שתי מדינות לשני עמים. היום אותו ראש ממשלה אומר שהוא מאמץ את התכנית. ‏הצלחנו"
אריה ריבקינד
א' אלול התשע"ט / 01.09.2019 10:31

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך הרב רפי פרץ הגיעו הבוקר (ראשון) לביקור בבית הספר היסודי באלקנה שבמערב השומרון, לרגל פתיחת שנת הלימודים.

נתניהו ופרץ השתתפו בטקס פתיחת השנה ונפגשו עם הילדים הנרגשים, ובתוכם גם ילדי כיתות א’.

לאחר הטקס חנכו השניים קרית חינוך חדשה ובתוכה בית ספר למחוננים שיקרא על שמו של יוני נתניהו הי”ד.

ראש הממשלה נתניהו אמר לתלמידים במהלך נאומו: “אנחנו בונים כאן בתים חדשים – זה בית חדש שהוא בית ישן – זה הבית הישן המקורי של עם ישראל ואנחנו נבנה עוד אלקנה. אנחנו לא נעקור פה אף אחד. לא יהיה יותר גוש קטיף, לא יהיו יותר עקירות, ובעזרת ה’ אנחנו נחיל את הריבונות היהודית על כל היישובים כחלק מארץ ישראל וכחלק ממדינת ישראל”.

נתניהו הוסיף: “אני מאחל לכם שנת לימודים תוססת ומוצלחת תחכימו, תלמדו ותקראו- אני רוצה שתקראו ספרים, הרבה ספרים. שנה טובה ומוצלחת לכולכם”, הוסיף נתניהו.

שר החינוך לשעבר נפתלי בנט, מבכירי ‘ימינה’, בירך על הבטחת ראש הממשלה להחיל ריבונות על היישובים הישראלים ביהודה ושומרון.

בנט הזכיר כי מדובר בֹתכנית שלו, שפורסמה לראשונה לפני שמונה שנים, כאשר נתניהו הכריז על תמיכה בהקמת מדינה פלסטינית.

”לפני שמונה שנים כשראש הממשלה נתניהו מהליכוד דהר לעבר שתי מדינות לשני עמים, ‏כשהתווכחו האם יפנו 97% או 93% משטחי יו״ש, ‏פרסמתי לראשונה את תכניתי להחלת החוק הישראלי על שטחי C ביהודה ושומרון. ‏’אתה הזוי’ גיחכו כולם. ‏היום אותו ראש ממשלה אומר שהוא מאמץ את התכנית. ‏הצלחנו”, אמר בנט.

יאיר לפיד, מבכירי מפלגת השמאל ‘כחול לבן’, הגיב: “‏נתניהו פתח את שנת הלימודים בהודעה שהוא מעוניין לספח 2.9 מיליון פלשתינים, לתת להם ביטוח לאומי ובשנה הבאה לממן את החינוך של הילדים שלהם. בסך הכל הגיוני”.

יו”ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין בתגובה להכרזת נתניהו באלקנה: “מברך את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על הכרזתו החשובה. כפי שאמרתי לא אחת, החלת הריבונות היא יישום בשטח של זכותנו ההיסטורית, ושולחת גם מסר חשוב לכל ארגוני הטרור המבקשים לקעקע את נוכחותנו בכל רחבי ארץ ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עוד "הבטחה" בשורת ההבטחות שמעולם לא בוצעו
    01/09/2019 10:34
    בני
  1. מה בנט כל כך שמח? שיעבור על כל הבטחותיו של ביבי, ויבדוק איזו קויימה אי פעם.