על מה נשיא הונדורס הודה לאלוקים כשביקר הבוקר בכותל המערבי

נשיא הונדורס הגיע יחד עם רעייתו לכותל המערבי, במסגרת ביקורו בירושלים, בה הוא אמור לפתוח משרד מסחרי-דיפלומטי • "תודה לישראל אחינו השומרים על עיר קודש זו"
אריה ריבקינד
א' אלול התשע"ט / 01.09.2019 13:08

הבוקר (ראשון) הגיע נשיא הונדורס, חואן הרננדס אלברדו , יחד עם רעייתו לביקור בכותל המערבי במסגרת ביקורו בירושלים, בה הוא אמור לפתוח משרד מסחרי-דיפלומטי.

 הנשיא התרגש מאוד מהביקור, ואמר כי ביקר כאן לפני קרוב לשלושים שנה – בשנת 1991, ביקור שהשפיע עליו מאד.

לדבריו, הוא שמח שהעם היהודי מופקד על מקום קדוש זה ופותח את שעריו בפני כל באי עולם, והוא שמח לחזור ולבקר במקום הקדוש הזה.

 רב הכותל המערבי, הרב שמואל רבינוביץ, אמר עם הנשיא פרק קכ”א בתהילים ובירך אותו בתפילת שלמה המלך שכל תפילותיו ותפילות ארצו יתקבלו ברצון.

 הנשיא נשא תפילה אישית במשך שעה ארוכה, טמן פתק בין נדבכי הכותל המערבי וכתב בספר האורחים של הכותל המערבי: “תודה אלוקים שאפשרת לי לייצג את הונדורס בזמן הזה בשביל להבטיח את הקרבה לישראל.. שזו תהיה תחילת הברכות לעמנו. תודה לישראל אחינו השומרים על עיר קודש זו. שהשלום ימשיך להתפשט בין עמי העולם. אלוקים יברך את הונדורס”.

 בסיום ביקורו אמר הנשיא: “מדינת ישראל יכולה לראות בהונדורס אחות תאומה. אנו פותחים כעת מערכת יחסים חדשה. יש לי זכות להיות נשיא הונדורס ואני מודה לכם על שמירת המקום הקדוש הזה”.

צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות