לפיד: אתה ממשיך לחטוף כתבי אישום • דרעי: יהיר, שקרן וזגזגן

חילופי דברים קשים ברשת החברתית בין יו"ר ש"ס ויו"ר יש עתיד על רקע ההצהרה של דרעי: "לפיד נשאר לפיד. נעשה הכל כדי שלא יהיה בממשלה" • לפיד: "מודה אריה, נשארתי אני. נגד כל כפיה דתית" • דרעי: "אתה תמצית היהירות וההתנשאות. חזרת לגדף. לא תהיה בממשלה הבאה. תפנים"
אריה ריבקינד
כ' תמוז התשע"ט / 23.07.2019 10:44

יו”ר ש”ס השר אריה דרעי וח”כ יאיר לפיד התכתשו הבוקר (שלישי) בטוויטר.

העימות החל סביב תגובה של לפיד לדברי דרעי בפתיחת מסע הבחירות של ש”ס.

דרעי הצהיר אתמול: ״אני רואה את ההודעות של לפיד. הוא לא משתנה ולא מנסה אפילו להתחפש. אנחנו נביא לידיעת הציבור את הסכנה במידה וחלילה הוא יגיע לשלטון. ראינו מה האיש הזה עשה לסטטוס קוו במדינת ישראל. חשבנו שהמיזוג של לפיד עם כחול לבן אולי יגרום לו להרהר מחדש. אבל לפיד נשאר לפיד. נעשה הכל כדי שלא יהיה בממשלה”.

לפיד צייץ הבוקר: “מודה אריה, נשארתי אני. נלחם על הגיוס, על לימודי המתמטיקה והאנגלית, נגד כל כפיה דתית”.

דרעי השיב לו במהירות: “לפיד, אתה תמצית היהירות וההתנשאות. את הנזקים שגרמת כשר אוצר לאוכלוסיות החלשות, לילדים ולקשישים, אנחנו עדיין ממשיכים לתקן ונעשה הכל כדי שלא תחזור לפגוע שוב”.

יאיר לפיד לא נשאר חייב: “כן אריה, אני לא השתניתי ואני ממשיך להלחם על עקרונותי, ואתה לא השתנית ואתה ממשיך לחטוף כתבי אישום על שחיתות”.

יו”ר ש”ס חבט שוב: “יהיר לפיד, יש לך מקורות בפרקליטות שאתה קובע שיש נגדי כתבי אישום או שזה עוד שקר אופייני? אתה לא רק יהיר ושקרן, אתה גם זגזגן. פעם הכרזת ש’תשקם אותי’, אחר כך הודעת שאין לך שום בעיה לשבת איתי בממשלה ולאחר שקבלת ממני תשובה שלילית, חזרת לגדף. לא תהיה בממשלה הבאה. תפנים”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כספים
    23/07/2019 14:07
    יעקב
  1. כמו מדהים שהאיש הזה מכלוף דרעי שישב שנים בכלא על גניבה, משמש שר פנים בישראל. האיש שחולש על תקציבי עתק, הוא חתול השמירה שלהם. לצערנו גנב נשאר גנב.

    • מימי   24/07/2019 22:36

      …….

  2. לפיד
    24/07/2019 16:33
    משה
  3. כן יהיר אני לא תומך שס אבל אתה שקרן פטלוגי גורם לשסע בעם אפילו במלגתך אומרים שאתה כמו קוץ אוי לנו אם אתה תהיה ראש ממשלה הכי הרבה אתה יכול לחזור לעתון המחנה תגיד איזה שרות עשית מה הועלת למדינה כל הזמן שביזבזת בכנסת הית שר אוצר הגרוע בהסטוריה

  4. יאירי, לדרעי ממשיכים להגיש כתבי אישום כי תופרים לו תיקי
    24/07/2019 22:24
    שלומית
  5. תיקים…

  6. יאיר עתיד מיש לפיד ,ראש הממשלה?
    25/07/2019 05:16
    יוסי
  7. האמת שהאפשרות ש”יאיר עתיד” מתנועת “יש לפיד” יהיה ראש הממשלה הראשון שאין לו תעודת בגרות מדירה שינה מעיניי. אני בהחלט מבין שהפוליטיקה חזקה מכל הגיון אבל לדעתי אפשר למצוא כאן מוצא ולמנות את יהיר עתיד לנשיא המדינה או לתפור לו תפקיד זמני של “סגן נשיא המדינה” ממילא התפקיד הזה חסר כל משמעות אבל ממש נחמד

  8. יאיר עתיד מיש לפיד ,ראש הממשלה?
    25/07/2019 05:17
    יוסי
  9. האמת שהאפשרות ש”יאיר עתיד” יהיה ראש הממשלה הראשון שאין לו תעודת בגרות מדירה שינה מעיניי. אני בהחלט מבין שהפוליטיקה חזקה מכל הגיון אבל לדעתי אפשר למצוא כאן מוצא ולמנות את יהיר עתיד לנשיא המדינה או לתפור לו תפקיד זמני של “סגן נשיא המדינה” ממילא התפקיד הזה חסר כל משמעות אבל ממש נחמד

  10. דרעי.עם יד על הלב.
    25/07/2019 08:14
    ם
  11. אתה לא חושב שאתה גנב?